Lautasella-messut » Tervetuloa näytteilleasettajaksi » Tietoa tapahtumasta

Erityistä ruokaa erityisille ihmisille

Lautasella-messutapahtumassa ovat esillä gluteeniton ruoka ja muut erityisruokavaliot, kasvis- ja vegaaniruoka sekä elävä- ja raakaravinto kukin omalla messualueellaan.

Kaksipäiväisillä Lautasella-messuilla tavoitat keliaakikot, heidän perheensä ja ystävänsä sekä muut gluteenitonta ruokavaliota noudattavat. Tämän lisäksi gluteenittomuus kiinnostaa myös useita muita messukävijöitä, kuten allergisia, vegaaneja tai kasvissyöjiä. Messuja markkinoidaan myös terveydenhuollon- ja ravitsemisalan ammattilaisille.

Messujen Gluteeniton elämä -alueella pääosassa ovat gluteenittomat tuotteet ja palvelut. Tuo esille uutuuksia tai niitä tuotteita, jotka eivät vielä ole päässeet kauppojen hyllyille tai kerro asiakkaille, kuinka teillä palvellaan gluteenittomuus huomioiden!

Pääset kohtaamaan aitoja asiakkaita. Messut ovat hyvä mahdollisuus maistattaa, kertoa ja kysellä!

Tule mukaan

• esittelemään yrityksesi uutuustuotteita
• tekemään kauppaa
• kasvattamaan yrityksen tai tuotteen imagoa
• keräämään uutta asiakaskuntaa
• antamaan yrityksellesi kasvot
• tapaamaan jälleenmyyjiä ja mediaa
• ennen kaikkea tapaamaan keliaakikoita ja muita gluteenitonta ruokavaliota noudattavia sekä gluteenittomasta ruokavaliosta kiinnostuneita!

Lautasella 2018 -tapahtumassa on

• messut Messukeskuksen halleissa 4 ja 5
• oma Gluteeniton elämä -alue, jossa esillä ovat gluteenittomat tuotteet ja palvelut
• luentosali, jossa kuulet ajantasaisen tiedon asiantuntijoilta
• näytöskeittiö, jossa esityksiä tasatunnein
• tietoiskulava, jossa tarjolla puheenvuoroja eri aihealueilta

Tapahtuman järjestävät Messukeskus ja Keliakialiitto yhteistyökumppaneinaan Allergia- iho-ja astmaliitto, Vegaaniliitto ja Elävä raakaravinto ry.

Lautasella_2018