Messut

Seuraavat keliakiamessut järjestetään pe-la 25.-26.11.2016 Tampereella, Tampere-talossa.
Lämpimästi tervetuloa jälleen suosittuun keliakiamessutapahtumaamme!

Kävijäennätys Keliakia 2013 -messuilla!

Keliakia 2013 -messut houkuttelivat kahden päivän aikana Tampere-taloon yli 3 000 kävijää. Näillä neljänsillä Keliakialiiton järjestämillä messuilla tehtiinkin uusi kävijäennätys.

Messutapahtumasta kerättiin ja saatiin todella paljon palautetta. Yli 750 messuvierasta vastasi palautekyselyyn, jossa kysyttiin messupaikasta, -ajankohdasta, ohjelmasta ja palveluista.

Messukävijöiden kokonaisarvosana messuista oli kouluarvosana-asteikolla 8,46. Saimme samalla myös hyviä kehittämisideoita.

Keliakialiitto kiittää lämpimästi kaikkia messuvieraita sekä näytteilleasettajia.

Messulogo 2013

Keliakia 2013 -messut järjestetään 17.–18.5.2013 Tampereella Tampere-talossa.

Katso käsiohjelmasta, mitä kaikkea messuilla tapahtuu:

[pdf]Keliakia 2013 -messujen näytteilleasettajat ja ohjelma, 654 kb, Päivitetty: 08.05.2013

Tarjoamme ainutlaatuisen messutapahtuman, jossa Sinulla on mahdollisuus tutustua gluteenittomiin tuotteisiin ja palveluihin, tehdä herkullisia ostoksia, nauttia huoletta Tampere-talon palveluista ja päivittää tietoja keliakiasta.

[pdf]Keliakia-lehden messuliite: tutustu Keliakia 2013 -messujen ohjelmaan, 2430 kb, Päivitetty: 29.04.2013

Tule tutustumaan tuotteiden tekijöihin

Keliakia 2013 -messuille on näytteilleasettajaksi ilmoittautunut ennätysmäärä yrityksiä; vain muutamia messuosastoja on enää vapaana. Tampere-talon messualue on täynnä erilaisia näytteilleasettajia. Mukana messuilla ovat muun muassa gluteenittomia leivonnaisia valmistavat leipomot, isoimmat tuotevalmistajat, palveluiden tuottajat sekä yhdistykset ja järjestöt.

Tänä vuonna esillä ovat ilahduttavasti pienemmät, gluteenittomia leivonnaisia valmistavat leipomot. Keliaakikot pääsevät todella tutustumaan uusiin gluteenittomiin herkkuihin! Yritykset ovat messuilla sekä maistattamassa että myymässä keliaakikolle soveltuvia tuotteitaan.

– Yritykset kokevat messutapahtuman tärkeäksi tapahtumaksi ja mukana halutaan olla. Yritykset tietävät, että seuraaviin keliakiamessuihin on kolme vuotta aikaa. Yritykset kokevat tärkeäksi, että he voivat kohdata kuluttajat suoraan kasvokkain. Tampere-talo muuttuu todelliseksi keliakiakohtaamispaikaksi, toteaa messuvastaava Marjo Jokinen.

Kerrankin kaikki gluteenitonta!

Tampere-talo on messuilla keliaakikolle oikea herkkukeidas. Tampere-talon kaikki kahvila- ja ravintolapalvelut toimivat messujen ajan gluteenittomasti. Messukävijä voi nauttia Tampere-talossa gluteenittoman lounaan (12 €) ja poiketa kahviloihin kahville maukkaiden leivonnaisten kera.

– Keliakia 2013 -messuilla ei tarvitse kysellä ja tarkistaa onko varmasti gluteenitonta. Kaikki tietävät mistä puhut ja mitä kysyt. Kerrankin päivä, jolloin ei keliaakikon tarvitse huolehtia onko kaikki varmasti gluteenitonta.

Messutapahtuma

Seuraavat keliakiamessut järjestetään pe-la
25.–26.11.2016 Tampereella, Tampere-talossa.
Lämpimästi tervetuloa jälleen suosittuun keliakiamessutapahtumaamme!
Keliakia 2013 -messujen pääyhteistyökumppanit:

Moilas logo

Vuohelan herkku logo