Keliakialiitto hakee viestinnän asiantuntijaa

15.9.2017 kirjoittanut Sanna Talsta (sanna.talsta a keliakialiitto.fi)

Haemme Keliakialiittoon Tampereelle viestinnän asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Etsimme monipuolista ja kokenutta viestinnän ammattilaista. Hallitset erityisesti verkkoviestinnän ja sosiaalisen median. Vastaat järjestömme verkkoviestinnästä ja sen kehittämisestä (verkkosivut, uutiskirjeet, sosiaalinen media ja blogiyhteisö). Ensimmäinen tehtäväsi on verkkopalvelu-uudistuksen saattaminen valmiiksi.

Tehtäviisi kuuluvat teksti-, kuva- ja videosisältöjen suunnittelu ja tuottaminen yhteistyössä asiantuntijoidemme kanssa. Vastaat työntekijöiden ja vapaaehtoisten koulutuksesta ja ohjauksesta verkkoviestinnän ja sosiaalisen median kysymyksissä.

Odotamme sinulta soveltuvaa koulutusta ja useamman vuoden monipuolista kokemusta viestinnän tehtävistä. Olet sujuvalla kynällä varustettu ammattilainen, joka ymmärtää viestinnän strategisen merkityksen.

Tarvitset työssäsi erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa, osaat myös englantia ja ruotsia. Hallitset sujuvasti erilaiset tekstityylit ja tekstien editoinnin. Olet aktiivinen sosiaalisen median osaaja ja osaat toteuttaa myös mobiilivideoita. Olet oma-aloitteinen, idearikas ja kykenet hoitamaan useita yhtäaikaisia projekteja. Hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot sekä joustavuus auttavat sinua menestymään tehtävässä.

Arvostamme vahvaa markkinointiviestinnällistä osaamista, kokemusta järjestötoiminnasta sekä taitoa kertoa tarinoita. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työn osana moniammatillista, osaavaa työyhteisöä valtakunnallisessa potilas- ja edunvalvontajärjestössä, jonka keskustoimisto on Tampereella.

Keliakialiitossa noudatetaan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta, jossa palkka määräytyy tehtävän vaativuuden, aikaisemman kokemuksen ja henkilökohtaisten tekijöiden perusteella.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja linkit työnäytteisiisi osoitteeseen leila.alivuotila a keliakialiitto.fi 30.9.2017 mennessä. Otsikoi sähköpostisi: "Viestinnän asiantuntija". Lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Leila Alivuotila to 21.9. klo 9–10 ja pe 22.9. klo 12–13. p. 050 5181034.

Lisätietoja Keliakialiitosta:

keliakialiitto.fi
@keliakialiitto (Facebook, Twitter, Instagram)

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilas- ja kansanterveysjärjestö, jonka tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Keliakialiitto vaikuttaa aktiivisesti yhteiskunnassa siten, että keliakiaa sairastavilla on hyvät edellytykset hoitaa sairauttaan ja elää täysipainoista elämää sairaudestaan huolimatta. Keliakialiittoon kuuluu 30 keliakiayhdistystä, joissa on jäseniä yli 20 000. Vakituisia työntekijöitä Keliakialiitossa on 18.