Toiminta » Jäsenyys

Liity jäseneksi, se kannattaa!

Jäsenet ovat keliakiajärjestön kantava voima ja toiminnan tukipilari. Keliakiaa sairastavista 61 prosenttia kuuluu keliakiayhdistyksiin. Tällä hetkellä jäseniä on noin 21 500. Henkilöjäsen liittyy yleisimmin oman asuinalueensa keliakiayhdistykseen.

Keliakiajärjestön jäsenenä saat aina uusimmat tiedot keliakiaan ja sen hoitoon liittyvistä asioista. Saat myös käyttöösi monipuoliset jäsenetumme. Kun liityt paikallisen keliakiayhdistyksen jäseneksi saat monipuolisen liittymispaketin, johon kuuluu muun muassa Keliakia kumppanina – ensitieto-opas, tervetulokirje ja uusin Keliakia-lehti sekä gluteenittomien tuotteiden esitteitä.

Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täällä tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut @ keliakialiitto.fi.

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (2016) sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi kertaa/vuosi. Jäseneduista tarkemmin

Perhejäsenyys

Alle 18-vuotiaat lapsikeliaakikot voidaan joko liittää samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta, tai lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun.

Suosittelemme, että keliaakikkolapset liitettäisiin joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme esim. lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta ym. Tiedustele tarkemmin jäsenpalvelusihteeriltämme, p. (03) 2541 322.