Gluteeniton Piknik-päiväristeily

Tänäkin kesänä Turun keliakiayhdistys suuntaa kurssin kohti Turun saaristoa, tällä kertaa piknik-risteilyn muodossa! Menomatka tapahtuu Viking Linen Amorella-risteilyaluksella, joka lähtee klo 8.45 Turusta kohti Maarianhaminaa. Paluu Turkuun tapahtuu M/S Viking Grace aluksella, joka saapuu Turkuun klo 19.50. Kokoontuminen ennen risteilyn lähtöä klo 8-8.30 Viking Linen terminaalissa.

Risteilyohjelmaan kuuluu menomatkalla aamiainen ja mielenkiintoista ohjelmaa. Paluumatkalla meitä hemmotellaan kolme ruokalajin päivällisellä M/S Viking Gracen a la carte ravintolassa. Tarjottavissa ruoissa on otettu gluteenittomuus huomioon: ruoka on automaattisesti gluteenitonta ja laivan keittiö huolehtii siitä, että ruoka valmistetaan puhtaasti ilman kontaminaatioriskiä.

Katso lisää tapahtumasta verkkosivuillamme turku.keliakiayhdistys.fi. Ilmoittautuminen 9.8 mennessä osoitteessa https://keliakiaturku.nettilomake.fi.