SELVITELLÄÄN Gluteeniton Piknik-risteily Viking Line-laivalla!

HUOM! Seuraamme koronavirustilannetta aktiivisesti. Toivomme, että risteily pystytään järjestämään.

Tervetuloa gluteenittomalle piknik-risteilylle yhdistyksemme kanssa!

Tänäkin kesänä Turun keliakiayhdistys suuntaa kurssin kohti Turun saaristoa, tällä kertaa piknik-risteilyn muodossa! Menomatkan  teemme Viking Linen Amorella-risteilyaluksella, joka lähtee klo 8.45 Turusta kohti Maarianhaminaa. Palaamme Turkuun M/S Viking Grace aluksella, joka saapuu Turkuun klo 19.50. Kokoonnumme ennen ristelyn lähtöä klo 8 - 8.30 Viking Linen terminaalissa.

Risteilyohjelmaan sisältyy menomatkalla aamiainen ja mielenkiintoista ohjelmaa (ilm. myöhemmin). Paluumatkalla meitä hemmotellaan kolme ruokalajin päivällisellä M/S Viking Gracen a´la carte ravintolassa. Tarjottavissa ruoissa on huomioitu gluteenittomuus: ruoka on automaattisesti gluteenitonta ja laivan keittiö huolehtii siitä, että ruoka valmistetaan puhtaasti ilman kontaminaatioriskiä. Yhdistyksen jäsenille risteily on todella edullinen, eli jäsenyys kannattaa!

Osallistujille osallistumismaksun eräpäivä on 4.5. ja se maksetaan Turun seudun keliakiayhdistyksen tilinumeroon: FI18 4309 1020 0504 54.

Muistathan kirjoittaa viestikenttään: Gluteeniton risteily.

Matkan hinnasto

Hinnasto ei-jäsenille

Aikuiset: 67€
Nuoret 12 - 17v.  60€
Lapset 6 - 11v.  13€
Lapset 2 - 5v.  6€

Hinnasto Turun seudun keliakiayhdistyksen jäsenille:

Aikuiset  32€
Nuoret 12 - 17v.  30€
Lapset 6 - 11v.  7€
Lapset 2 - 5v.   3€
Alle 2-vuotiaat lapset matkustavat ilmaiseksi.

Tapahtumasta on tulossa lisätietoja helmikuun 2020 aikana. Päivitämme tiedot tänne verkkosivuillemme ja tiedotamme, kun lisätietoa on saatavilla.

Ilmoittaudu mukaan risteilylle joko tällä lomakkeella tai soittamalla numeroon 045 1305888.

Ilmoittautuminen päättyy 4.5. klo 23.55.