Käy kurssilla kotoa käsin! Avomuotoinen kurssi aikuiskeliaakikoille

• keliakia
  • ihokeliakia
  • gluteeniton ruokavalio
  • sopeutumisvalmennus

Kaipaatko tietoa keliakiasta ja tukea gluteenittoman ruokavalion noudattamiseen? Haluaisitko silti yöpyä kotona? Hae mukaan Keliakialiiton keskustoimistolla Tampereella järjestettävälle avokurssillemme, jossa saat tietoa keliakiasta ja pääset jakamaan kokemuksia muiden keliakiaa sairastavien kanssa!

Kurssi järjestetään torstaina 22.11 ja perjantaina 23.11. kello 17.30–20.30 ja lauantaina 24.11. kello 9.30–14. Kaikkiin kurssin kokoontumiskertoihin osallistutaan.

Kurssilla käsitellään keliakiaa sairautena ja ruokavaliohoidon periaatteita. Lisäksi kerrotaan gluteenittomista tuotteista ja hankitaan voimavaroja elinikäisen sairauden kanssa elämiseen.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella tai täyttämällä paperinen hakemus, jonka voi tilata Keliakialiitosta puhelimitse (03) 2541 300 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperinen hakemus lähetetään osoitteeseen Keliakialiitto/ kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere. Hakuaika on 19.10.2018 asti.

Kurssi on maksuton lukuunottamatta 15 euron omavastuuosuutta. Kurssille otetaan 20 henkilöä.