Keliakia ja kilpirauhasen sairaus-kurssi Kylpylähotelli Rauhalahdessa

Keliakia ja kilpirauhasen sairaus – sopeutumisvalmennuskurssi on tarkoitettu kilpirauhasen sairautta sairastaville keliaakikoille.

Kurssi toteutetaan ti-pe 24.-27.11.2020 Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Kilpirauhasliiton kanssa.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Kurssilla on täysihoito (aamiainen, lounas ja päivällinen) ja majoitus 2 hengen huoneissa mukavuuksin. Kurssin omavastuuhinta on 65 €. Kurssilaiset voivat hakea kurssipäiviltä Kelan kuntoutusrahaa ansiomenetyksen korvaamiseksi ja matkakorvausta matkakustannusten 25 € / suunta ylittävistä kuluista.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on nopein, helpoin ja luotettavin tapa. Haku on auki 19.10.20 saakka. Ilmotamme valinnoista kaikille hakijoille hakuajan umpeuduttua.

Halutessasi voit tilata paperisen hakulomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla: kuntoutus@keliakialiitto.fi. Lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Lisätietoja

Kuntoutusvastaava Nanna Puntila, Keliakialiitto, kuntoutus@keliakialiitto.fi tai
p. 03 254 1323 ja järjestösuunnittelija Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi tai p. 050 4084 403.

Hakuaika päättyy 18.10.2019, jonka jälkeen valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille.