Keliakialiiton valtakunnallinen perheleiri Hauhon Lomakeskuksessa

Lähde mukaan kesän hauskimmalle leirille!

Keliakialiiton valtakunnallinen perheleiri järjestetään Lasten Kesä ry:n monipuolisessa ja hauskassa Hauhon Lomakeskuksessa. Jo toisen kerran Akkijärven rannalla vietettävä perheleiri järjestetään tänä vuonna 14.–16.8. Leiri alkaa perjantaina kello 16 ja päättyy sunnuntaina kello 14.

Perheleiri Hauhon Lomakeskuksessa 14.–16.8.2020.

Leiri on suunnattu 415-vuotiaille keliaakikoille ja muusta syystä gluteenitonta noudattaville lapsille ja heidän perheilleen. Ohjelmassa on paljon kivaa tekemistä sisällä ja ulkona!

Lastenohjelma on tarkoitettu yli 4-vuotiaille. Nuoremmille leirillä ei ole omaa ohjelmaa, mutta pienemmät perheenjäsenet ovat toki myös tervetulleita leirille.

Perheleirin hinnat

Leirillä majoitutaan kahden hengen huoneissa tai perhehuoneissa (jaetut wc:t ja suihkut). Hintaan sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala ja päätöskakkukahvit), leiriohjelma ja tapaturmavakuutus.

Täysihoito gluteenittomilla herkuilla.

Leirin hinta on (Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen) aikuisille ja yli 6-vuotiaille 75€ ja 15-vuotiaille 30€. Ei-jäsenten hintaan lisätään 25€/hlö. Leirihinnasta voi anoa vapautusta vapaamuotoisella hakemuksella, josta ilmenee hakijan taloudellinen tilanne ja perustelut vapautukselle. Hakemus toimitetaan Nanna Puntilalle Keliakialiittoon.

Ilmoittatuminen on päättynyt 19.6.20.

Kuvat Lauri Hytti / Lasten Kesä

Nähdään perheleirillä 14.–16.8.2020 Hauhon Lomakeskuksessa!

Mukana leirillä on Keliakialiiton lastentoiminnan vastaava Nanna Puntila.