Nuorten pääsiäinen Rukalla

Keliakianuoret viettävät pääsiäistä Rukalla 19.-21.4.2019 yhdessä Crohn ja Colitis ry:n nuorten eli Crocojen ja Suomen Reumanuorten kanssa.

Olemme varanneet pienen hotellin vain meidän porukan käyttöön. Alustavaan ohjelmaan sisältyy ainakin ulkoilua, herkullista ruokaa, hyvää seuraa sekä saunomista ja mahdollisuus pulahtaa avantoon. Lauantain vietämme mukavien aktiviteettien parissa, joista tulossa lisätietoa heti niiden varmistuttua.

Pääsiäisen hinta on Keliakialiiton jäsenille 60€ sisältäen majoituksen kahden hengen hotellihuoneessa sekä kaikki ruokailut. Lisämaksusta mahdollisuus valita aktiviteetti lauantaille ja aktiviteetit sekä hinnat ilmoitamme heti niiden varmistuttua, mutta viimeistään ilmoittautumisen alkamiseen mennessä.

Ilmoittautua voit 6.1. alkaen osoitteeseen keliakianuoret@keliakialiitto.fi. Osallistujan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Ilmoitathan yhteystietosi, syntymäaikasi, muut erikoisruokavaliosi ja minkä aktiviteetin valitset lauantaille. Ilmoittautuminen päättyy 6.3.