Puurojuhla ja syyskokous

Ohjelmallisessa puurojuhlassa koko perheelle hauskaa tekemistä: kisailua, arvontaa, piparien koristelua ja mahdollisesti eräs joulun aikaan odotettu hiippalakki saapuu kyläilemään…

Yhdistys tarjoaa puuron ja kakkukahvit. Tarjoilu on gluteeniton ja laktoositon, muut allergiat ilmoitetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Katso esityslista syyskokoukselle yhdistyksen kotisivuilta. Jos haluat tehdä aloitteen yhdistyksen syyskokoukselle, tee se kirjallisesti 25.10.2019 mennessä puheenjohtajan sähköpostiosoitteeseen pj.keliakiayhdistys@gmail.com. Hallitus tekee ehdotuksen kokoukselle tulevan hallituksen kokoonpanosta, joten tule päättämään, kuka yhdistystä ensi vuonna ohjaa!

Muitakin vapaaehtoistöitä on tarjolla, kerro kiinnostuksesi nettilomakkeella yhdistyksen kotisivuilla.

Yhdistyksen kellaritilojen tyhjennys tehdään syksyn aikana, ja yhdistyksen jäsenille on tässä yhteydessä mahdollisuus tehdä löytöjä varastosta. Esineet nähtävillä puurojuhlan ja syyskokouksen yhteydessä klo 16.30 alkaen.

Linkki puurojuhlaan ilmoittautumiseen.

Linkki vapaaehtoistehtäviin.