Syystuulten suhinaa! Lapsi-vanhempikurssi 4–7-vuotiaat

• sopeutumisvalmennus
  • gluteeniton ruokavalio
  • lapset

Kypylähotelli Rauhalahdessa järjestettävä sopeutumisvalmennuskurssio on tarkoitettu 4–7-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Etusijalla ovat hiljattain keliakiaan sairastuneet. Kurssia otetaan lapsia yhden vanhempansa kanssa. Mikäli kohderyhmän hakijoita ei ole riittävästi, voidaan valinnoissa huomioida myös vanhempia lapsia.

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta Keliakialiitolle tulevaa 65 euron omavastuuosuutta. Kurssilla on majoitus 2 hengen huoneissa mukavuuksin sekä täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala).

Ilmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen hakemus tai paperilomake, jonka voi tilata Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 300 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus lähetetään osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille otetaan 10 lasta ja 10 vanhepaa. Kurssin hakuaika on 3.8.2018 asti. Valinnoista ilmoitetaan hakuajan umpeuduttua.