Tarkan talouden kurssi pienituloisille keliaakikoille

Tarkan talouden kurssi pienituloisille (työttömät, lomautetut, tukien varassa elävät) keliakiaa sairastaville Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa. Kurssilla käsitellään keliakiaa sairautena, terveellisen gluteenittoman ruokavalion koostamista pienellä budjetilla ja lisätään edullisempien gluteenittomien tuotteiden tuntemusta.

Käymme myös leipomassa tarkan talouden leipomuksia Martoilla. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja ja tsemppiä elinikäisen sairauden ja pienten tulojen kanssa elämiseen ja pääset jakamaan kokemuksia toisten keliaakikkojen kanssa virkistäytymistä unohtamatta. Tee irtiotto arjesta ja tule mukaan tietopitoiselle, jaksamista tukevalle kurssille!

Kurssille kannattaa hakeutua, jos haluat lisätietoa keliakiasta, koet haasteita gluteenittoman ruokavalion noudattamisessa kun rahat ovat tiukilla ja haluat kuulla muiden keliaakikkojen kokemuksia sekä jakaa omiasi.

Kurssi on maksuton. Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala) ja yöpyminen 1 hengen huoneessa mukavuuksin.

Kurssille valitaan 16 henkilöä, joilla on taloudellisesti tiukkaa työttömyyden, sairauden tai muun syyn vuoksi.

lmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen kurssihakemus. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Hakemuksen voi myös tilata Keliakialiitosta p. 03 254 1330, jolloin se postitetaan osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssin hakuaika on 8.2.2021 asti.

Lisätietoja: Kuntoutuksen asiantuntija Nanna Puntila, kuntoutus@keliakialiitto.fi tai 03 254 1323.