Valoa pimeneviin iltoihin, viikonloppukurssi

Valoa pimeneviin iltoihin-viikonloppukurssilla viehättävässä ja tunnelmallisessa Backbyn kartanossa käsitellään keliakiaa sairautena ja gluteenittoman ruokavaliohoidon periaatteita. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja elinikäisen sairauden kanssa elämiseen ja pääset jakamaan kokemuksia toisten keliakiaa sairastavien kanssa virkistäytymistä unohtamatta.

Kurssille kannattaa hakeutua, jos haluat lisätietoa keliakiasta, koet haasteita gluteenittoman ruokavalion noudattamisessa ja haluat kuulla muiden keliaakikkojen kokemuksia sekä jakaa omiasi. Tieto-  ja vertaistukipitoinen kurssi on myös mukava irtiotto arjesta!

Kussi on maksuton lukuun ottamatta 45 euron omavastuuta koko kurssin ajalta. Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) ja yöpyminen 1 tai 2 hengen huoneessa mukavuuksin.  Huonetyyppi riippuu koronatilanteesta lokakuussa. Yhden hengen huoneen voi joka tapauksessa varata, vaikka koronatilanne sallisi 2 hengen huoneessa kurssitoverin kanssa majoittumisen. Tällöin 1 hh-lisä tulee itselle maksettavaksi.

Backbyn kartanoon Espoossa on helppo tulla portille asti julkisilla kulkuneuvoilla tai omalla autolla. Lisätietoja: Kulkuyhteydet ja ajo-ohjeet

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta p. (03) 2541 330. Paperinen lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Hakuaika on 13.8.2021 asti. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille hakuajan umpeuduttua.