Verkkopuntari-verkkovalmennus

Tule mukaan painonhallinta- ja elämäntapamuutosryhmään!

Keliakialiitto aloittaa 22. helmikuuta painonhallinta- ja elämäntapamuutosryhmän verkossa. Verkkopuntari-ohjelma kestää vuoden 2021 loppuun saakka, joten olemme tukemassa elämäntapamuutostasi lähes vuoden ajan.

Verkkopuntari sopii kaikille, joilla on halu löytää keinoja hyvinvoinnin tueksi ja siirtyä sanoista tekoihin. Voit osallistua Verkkopuntariin ajasta ja paikasta riippumatta, vaikka kotisohvalta. Ryhmä toteutetaan Verkkopuntari-alustalla, joka on helppokäyttöinen eikä vaadi ohjelmien lataamista tietokoneelle tai mobiililaitteelle.

Ryhmä kokoontuu myös videokeskusteluihin viisi kertaa vuoden aikana (22.2., 8.3., 29.3., 10.5. ja joulukuussa).

Verkkopuntari on ohjelma, joka tukee painonhallintaa ja pysyviä elintapoja rennolla otteella. Ohjelma keskittyy ravitsemuksen, liikunnan, voimavarojen sekä levon osa-alueille. Keliakialiiton ryhmässä myös gluteenittomuus huomioidaan. Vuoden ohjelma sisältää 12 viikon ohjausvaiheen, jonka aikana osallistujalla on viikoittain mahdollisuus käydä henkilökohtaista ohjauskeskustelua ravitsemusterapeutin kanssa verkon välityksellä. Ylläpitovaiheen aikana kaikki materiaalit ja mahdollinen ryhmän tuki ovat osallistujan käytössä.

Verkkopuntari ohjelma sopii sinulle, jos

- olet keliakialiiton jäsen.
- olet ylipainoinen (painoindeksi, BMI, yli 25). Laske oma painoindeksisi täällä. Jos ryhmässä on tilaa, otamme mukaan myös henkilöitä, joiden BMI on vähemmän kuin 25, mutta kokevat tarvitsevansa tukea elämäntapamuutokseen.
- sinulla on tietokone tai mobiililaite (älypuhelin tai tabletti) ja perustaidot niiden käytöstä.
- sinulla on toimiva sähköpostiosoite.
- olet valmis sitoutumaan muutosmatkalle noin vuoden ajaksi.

Hae tästä mukaan to 11.2. mennessä. Otamme mukaan 15 henkilöä.

Kysyttävää? Ota yhteyttä ruokavalioneuvonta@keliakialiitto.fi tai p. 050 4079 629.