Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset aikuiset: Hotelli Kruunupuisto

Lähde virkistymään tuetulle lomalle luonnonkauniille Punkaharjulle Hotelli Kruunupuistoon toisten keliaakikkojen kanssa!

Lomaohjelma sisältää muun muassa ohjattua liikuntaa ja terveysneuvontaa (ei keliakia-aiheisia luentoja). Ohjelmaan osallistuminen on vapaaehtoista. Omavastuuosuus on 20 euroa/vrk täysihoidolla. Mikäli haet lomaa puolison kanssa, hinta on hänelle sama.

Hakuaika päättyy kolme kuukautta ennen loman alkua eli 24.2.2021. Vain hyväksytyille ilmoitetaan valinnasta.

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemuksen voi täyttää helpoimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun terveys- ja lomahuollon sivuilla. Sen voi myös tilata puhelimitse Maaseudun terveys- ja lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 330 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi

Hakulomakkeet postitetaan suoraan Maaseudun terveys- ja lomahuoltoon, joka myös tekee lomalaisten valinnat!