Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet 2-osainen miniloma

Lähde perheen kesken virkistävälle, kaksiosaiselle tuetulle minilomalle KK-Verveen Lahteen! Loman ensimmäinen osa toteutetaan 31.7.-2.8.2020 ja toinen osa 2.-5.10.2020. Molemmille lomaosuuksille tulee osallistua.

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin.

Perhelomalla alle 17-vuotias lapsi on ilmainen ja aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Aikuisten lomalla puolisolta on sama hinta.

Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi.

Haku päättyy 3 kk ennen loman alkamista (30.4.2020).

Lomalla on mukana Keliakialiiton vapaaehtoinen lomaluotsi.

Ilmoittautuminen

Hakulomakkeet postitetaan suoraan Maaseudun terveys- ja lomahuoltoon!