Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet: Kuortane

Lähtekää virkistävälle tuetulle lomalle Kuortaneen Urheiluopistolle muiden keliaakikkolasten perheiden kanssa!

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin. Loma on tarkoitettu perheille, joissa on keliakiaa sairastava lapsi.

Perhelomalla alle 17-vuotias lapsi on ilmainen ja aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Aikuisten lomalla puolisolta on sama hinta.

Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi.

Haku päättyy 3 kk ennen loman alkamista (23.11.2019).

Lomalla on mukana Keliakialiiton vapaaehtoinen lomaluotsi.

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemuksen voi täyttää nopeimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun terveys- ja lomahuollon sivuilla. Sen voi myös tilata puhelimitse Maaseudun terveys- ja lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 330 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi

Hakulomakkeet postitetaan suoraan Maaseudun terveys- ja lomahuoltoon!