Voimaa vertaisuudesta, omatoimisille lapsiperheille: Tanhuvaaran urheiluopisto

Lähde perheen kesken virkistävälle tuetulle lomalle Tanhuvaaran Urheiluopistolle Savonlinnaan!

Lomalla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) ja paljon mukavaa lomaohjelmaa ja toisia perheitä, joissa on keliaakikkolapsi. Keliakia-aiheisia luentoja lomalla ei ole.

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin. Perhelomalla alle 17-vuotias lapsi on ilmainen ja aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Aikuisten lomalla puolisolta on sama hinta. Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi.

Haku päättyy 3 kk ennen loman alkamista (4.4.2021).

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemuksen voi täyttää helpoimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun terveys- ja lomahuollon sivuilla. Sen voi tilata puhelimitse Maaseudun terveys- ja lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 300 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi

Hakulomakkeet postitetaan suoraan Maaseudun terveys- ja lomahuoltoon!