Voimaa vertaisuudesta, omatoimisten lapsiperheiden kaksiosainen miniloma Kivitipussa

Lapsiperheiden miniloma kahdessa jaksossa Hotelli Kivitipussa Lappajärvellä! Ensimmäinen jakso on 30.7.–1.8.2021 ja toinen 1.–4.10.2021, yhteensä viisi vuorokautta. Molempiin lomajaksoihin osallistutaan.

1. lomajakso 30.7.–1.8.2021

2. lomajakso 1.–4.10.2021

Tule nauttimaan lomasta Lappajärven rannalle ja uima-altaan reunalle toisten perheiden kanssa, joissa on keliaakikkolapsi. Lomalla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala) ja paljon mukavaa lomaohjelmaa! Keliakia-aiheisia luentoja ei lomalla ole.

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin.

Perhelomalla alle 17-vuotias lapsi on ilmainen ja aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Aikuisten lomalla puolisolta on sama hinta.

Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi.

Haku päättyy 3 kk ennen loman alkamista 30.4.2021.

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemuksen voi täyttää helpoimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun terveys- ja lomahuollon sivuilla tai sen voi tilata puhelimitse Maaseudun terveys- ja lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 300 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi.

Hakulomake täytetään vain ensimmäiselle jaksolle ja se siirtyy automaattisesti järjestelmässä myös toiselle lomajaksolle. Kutsukirje ja lasku omavastuuosuuden maksamista varten tulee molemmista jaksoista erikseen.