Liity jäseneksi, täytä liittymislomake

Jäseneksiliittymislomakkeella voit liittyä Keliakialiiton paikallisyhdistyksen jäseneksi. Jäseniksemme ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet. Jäsenyys ei edellytä keliakiadiagnoosia. Jäsenmaksu on 28 euroa / kalenterivuosi ja se sisältää viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä -lehden sekä jäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Lisäksi uudet jäsenet saavat jäseneksi liityttyään tietopaketin gluteenittomasta elämästä, keliakiasta ja sen hoidosta. Paketti lähetetään sen jälkeen, kun jäsenmaksu on maksettu.

Täytä Keliakialiiton jäseneksiliittymislomake täällä.

Käsittelemme jäsenhakemukset seitsemän arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta, minkä jälkeen lähetämme jäsenmaksulaskun postitse tai sähköpostitse.

Marras-joulukuussa liittyviltä uusilta jäseniltä ei peritä jäsenmaksua loppuvuodelta. Voit kuitenkin täyttää jäsenhakemuksen jo nyt, niin postitamme sinulle kaksi aiemmin ilmestynyttä Gluteeniton elämä -lehteä. Jäsenmaksulasku lähetetään tammikuussa, minkä jälkeen jäsenyytesi astuu voimaan ja saat jäsenkortin ja jäsenedut käyttöösi. Jos haluat kuitenkin maksaa loppuvuoden jäsenmaksun ja saada jäsenedut heti käyttöösi, ota yhteyttä toimisto@keliakialiitto.fi.

Kiitos, että liityt mukaan! Jäsenedut ja jäsenpalvelut löydät täältä.