Liity jäseneksi, täytä liittymislomake

Jäseneksiliittymislomakkeella voit liittyä Keliakialiiton paikallisyhdistyksen jäseneksi. Jäseniksemme ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet. Jäsenmaksu on 28 euroa / kalenterivuosi (v. 2022) ja se sisältää 5 kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä -lehden sekä jäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Lisäksi uudet jäsenet saavat jäseneksi liityttyään ensitietopaketin gluteenittomasta elämästä, keliakiasta ja sen hoidosta. Paketti lähetetään sen jälkeen, kun jäsenmaksu on maksettu.

Täytä Keliakialiiton jäseneksiliittymislomake täällä.

Käsittelemme jäsenhakemukset seitsemän arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta, minkä jälkeen lähetämme jäsenmaksulaskun postitse tai sähköpostitse.

HUOM: Kun liityt jäseneksi alkuvuoden 2022 aikana, saat liittymislahjaksi Suunta-työkirjan. Kirjan tehtävät tukevat henkistä hyvinvointiasi gluteenittoman arjen pyörityksessä. Liiittymislahjatarjous on voimassa niin kauan kuin työkirjoja riittää!

Kiitos, että liityt mukaan! Jäsenedut ja jäsenpalvelut löydät täältä.