Vuoden 2020 G-fest -koulutustapahtuma perutaan vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi

Vuoden 2020 G-fest-tapahtuma on peruttu.

G-Fest on kaikille keliakiayhteisön vapaaehtoisille suunnattu valtakunnallinen koulutustapahtuma, joka kerää yhteen vapaaehtoistoimijamme ympäri Suomen. Tapahtuman ohjelma koostuu luennoista, työpajoista ja yhdessäolosta. G-festin tavoitteena on kouluttaa vapaaehtoisiamme, kehittää yhdistystoiminnan taitoja, ammentaa uutta osaamista ja ideoida yhdessä toiminnan tulevaisuutta. Tietotaitojen kehittämisen ohella tapahtuman keskeisiin tavoitteisiin sisältyy vapaaehtoistemme hyvinvoinnin tukeminen ja keskinäisen verkostoitumisen edistäminen.

Joudumme valitettavasti perumaan syyskuulle siirretyn G-fest tapahtuman vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi.

Pahoittelemme tilannetta.

Pyrimme toteuttamaan osan vuoden 2020 ohjelmasta virtuaalisesti.

Päivitämme lisätietoja aiheesta ja tulevista G-fest tapahtumista tälle sivulle mahdollisimman pian.

Ensimmäisen G-festin tunnelmia

Keliakialiitto järjesti ensimmäisen valtakunnallisen koulutustapahtuman Tampereella toukokuussa 2019. Monipuolinen ja laaja koulutus kokosi yhteen keliakiayhteisön vapaaehtoisia ympäri Suomen. Tapahtuma vietettiin toukokuisessa hellesäässä upeissa maisemissa Pyhäjärven rannalla Varalan urheiluopistossa.

Koulutusviikonlopun runsaasta tarjonnasta pystyi räätälöimään juuri itseään kiinnostavan kokonaisuuden. Mukana työpajoja vetämässä olivat mm. järjestökoulutuksen huippuammattilainen Salla Saarinen, Nettitiimin kouluttaja Janne Käenniemi, psykologi Hanna Herno ja iso liuta Keliakialiiton omia asiantuntijoita.

Lue tästä uutinen: "Jos muut olisivat tienneet, miten mukavaa G-festeillä on, olisivat tulleet kaikki!"

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu