Jäsenrekisteri haltuun (alkeet)

La 25.9. klo 14.30–16.00

Vetäjä: Tuija Heliövuori, Keliakialiiton jäsensihteeri

Haluaisitko oppia käyttämään Keliakialiiton ylläpitämää yhdistyksenne jäsenrekisteriä? Tässä koulutuksessa opetellaan rekisterin käyttöä alusta alkaen, miten kirjautuminen tapahtuu, millaisia toimintoja rekisteristä löytyy, miten sitä käytetään ja mihin kaikkeen sitä voi hyödyntää? Työpajassa käydään läpi mm. se, miten jäsenrekisterissä voi tehdä erilaisia hakuja ja millaisia valmiita raportteja rekisteristä löytyy. Työpajassa on myös aikaa keskustelulle ja osallistujien kysymyksille

Työpajaan osallistujilla tulee olla valmiiksi jäsenrekisterin käyttäjätunnukset. Pyydä ne siis etukäteen jäsenpalveluistamme ja ota mukaasi. Tarvitset myös oman kannettavan tietokoneen.

Työpajan vetäjinä toimivat Keliakialiiton jäsensihteeri Tuija Heliövuori ja toimistosihteeri Päivi Ruokonen. Työpaja on jäsenrekisterin käytöstä kiinnostuneille, joilla ei vielä ole kokemusta rekisterin käytöstä tai rekisteriä hyvin vähän käyttäneille yhdistyksen pää- ja varakäyttäjille.