Innostu ja onnistu - onnellisten kohtaamisten avaimet

Su 26.9. klo 12.00–13.45

Vetäjä: Terhi Kolari, YTM, hyvinvointiohjaaja, kehittäjä, kouluttaja ja luennoitsija, yrittäjä Ihme ja innostus Oy

Vapaaehtoistyön ydin on kohtaaminen ja sujuva vuorovaikutus! Työpajassamme etsitään yhdessä onnistuneiden kohtaamisten avaimet ja harjoitellaan niiden käyttöä. Tavoittenamme on vahvistua toiminnan innostajina ja saada käyttöön keinoja, joiden avulla onnellistetaan osallistujia omassa vapaaehtoisen roolissasi.

Työpajan ohjaajana toimii Terhi Kolari, jolla on pitkä kokemus vapaaehtoisten kouluttamisesta ja järjestötyöstä. Terhi edistää omassa yrityksessään Ihme ja innostus Oy:ssä työelämän ja järjestöjen myönteistä kehitystä. "Minun supervoimani on läsnäoleva kohtaaminen. Haluan innostaa sinutkin mukaan ilon ja ihmeen löytämiseen - se löytyy yhteisestä vuorovaikutuksestamme!"  Terhin työstä, taustoista ja kiinnostuksen kohteista voit lukea lisää osoitteesta www.ihmejainnostus.fi