Keliakiaviikon tarjoukset

Yhteistyökumppaneidemme tarjoamat edut 31.8.–6.9.2020

Keliakiaviikkoa vietetään 31.8.–6.9.2020 teemalla Gluteenitonta? Kyllä, kiitos! Vuosittaisen teemaviikon ajatuksena on tuoda gluteenittomuutta ja keliakiaa tutuksi.

Useat yritykset, ravintolat, kahvilat, leipomot ja jälleenmyyjät tarjoavat keliakiaviikolla tarjouksia keliakiayhdistysten jäsenille. Esitä ostaessasi paperinen ja tai mobiilisovelluksessa oleva jäsenkorttisi. Tarjoukset ovat voimassa 31.8.–6.9.2020.

Nämä Gluteenittoman palvelun merkin yritykset mukana tarjouksissa

• Cafe Rovaniemi (Rovakatu 26, Rovaniemi). Alennus -10 %. Caferovaniemi.net

• Dois Amores (Raatihuoneenkatu 4, 13100 Hämeenlinna). Alennus -10 %. Doisamores.fi

• Happy Waffle Hki (Vuorikatu 14, Hki). Alennus -10 %. Happywaffle.fi

• Kahvila-ravintola Amandis (Nunnakatu 6, Naantali). Alennus -10 %. Amandis.fi

• Leipomo Wivi´s (Kivikartiontie 1, Turku). Alennus -15 %. Wivis.fi

• Leipomo-kahvila Geisarinna (Sutelanraitti 1, Kotka). Alennus -5 %. Alennus koskee gluteenittomia leivonnaisia. Geisarinna.fi

• Luomuravintola Timjami (Muotialantie 79–81, Tampere). Alennus -10 %. Luomuravintolatimjami

• Norlandia Tampere Hotel (Biokatu 14, Finn-Medi 6-7, Tampere). Alennus -10 %. Norlandia.fi

• Pella´s cafe (Hämeenkatu 14, Tampere). Alennus -10 %. Pellas.fi

Keliakiaviikon tarjouksia yhteistyökumppaneiltamme

• Aito-kauppa (Tikkulantie 2, Pori, ABC-myymälän yhteydessä). Alennus -10 %. Alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista. Ryytiaitta.fi

• Baba´s Kitchen (Kauppakeskus Tullintori, Tullikatu 6, Tampere). Alennus -10 %. Alennus lasketaan laskun loppusummasta. Babas.fi

• Eckerö Line. Alennus -20% henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Alennuskoodi ja lisätietoja muista eduista Alekoodeja jäsenille -sivulla. Eckeroline.fi

• Fiilis Café & Bistro (Kiinanmyllynkatu 5 A, Turku). Alennus -20 %. Alennus ei koske alkoholia ja gelatoja. Cafefiilis.fi

• Foodin-verkkokauppa. Alennus -20 %. Alennus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita. Alennuskoodi Alekoodeja jäsenille -sivulla. Foodin.fi

• Gluteeniton leipomo ILONA leipomon myymälä (Vikinraitti 4, Lempäälä ja Kaarikatu 8, Piispanristi Kaarina). Lempäälän myymälässä alennus -10 %. Kaarinassa tarjouksia. Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita. Ilonaleipomo.fi

• Glutique cafe (Eerikinkatu 12, Helsinki). Alennus -15 %. Alennus koskee kaikkia tuotteita. Glutique.fi

• Hannun 100% Gluteeniton Pirjon Pakarin myymälät. Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3) Alennus -15 %. Seinäjoella (Välskarinkatu 14), Ylöjärvellä (Pallotie 2 A) ja Ylivieskassa (Korjaamontie 12). Alennus -10 %. Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Lisäetu: Osta viisi, maksa neljä. Pirjonpakari.fi

• Laineen kukka (Koivulan Liikekeskus, Vanhakoivistontie 3, Pori). Alennus -10 %.  Laineenkukka.fi

• Leipomo Brander konditoria-kahvilat Tampereella. Kahvihuone Mestari Brander (Hallituskatu 13), Cafe Tullintori (Tullintori katutaso), Asema-Brander (Asematunneli), Brander Kauppahalli, Ratikkakahvila (Keskustori) ja Kahvila Brander Pirkkalassa (Haikanvuori 5 A). Alennus -15 %. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. Brander.fi

• Life Luontaistuotemyymälät Porissa (Isolinnankatu 26, Puuvillan kauppakeskus, Länsi-Porin Prisma ja Mikkolan Prisma). Alennus -10 %. Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita poislukien Ruskovilla. PoriLife

• Moilas Oy. Moilas myymälä-kahvila Pieksämäellä (Paakarinpolku 1, Naarajärvi). Alennus -15 %. Alennus koskee vain Moilas Gluten-Free tuotteita, kun kertaostos ylittää 15 €. Ei koske kahvila- ja lounastarjoilua. Moilas.fi

• Porokylän leipomo Oy leipomon myymälä (Työpajankatu 3, Lieksa) ja kahvila-leipomomyymälä (Kyrönrannankatu 2, Nurmes). Alennus -10 %. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. Porokylanleipomo.fi

• Puhdin testipaketit. Alennus -10 %. Tarjolla Keliakia-testipaketti ja laajempi terveystarkastus. Alekoodi ja lisätiedot Alekoodeja jäsenille -sivulla. Puhti.fi

• Raakapuoti.fi-verkkokauppa. Alennus -5 %. Alennuskoodi Alekoodeja jäsenille -sivulla. Raakapuoti.fi

• Rauman Puistokahvila (Valtakatu 2b, Rauma). Alennus -10 %. Alennus leivonnaisista, jäätelöstä ja juomista. Puistokahvila.fi

• Raw´n More (Lauttasaarentie 4, Helsinki). Alennus -10 %. Alennus koskee suolaisia ja makeita leivonnaisia sekä myymälässä että verkkokaupassa. Alekoodi ja lisätiedot Alekoodeja jäsenille -sivulla. Rawandmore.fi

• Rax Buffet -ravintolat ympäri Suomen. Alennus -10 %. Rax.fi

• Robertsberrie.com -verkkokauppa. Alennus -10 %. Alennuskoodi Alekoodeja jäsenille -sivulla. Robertsberrie.com

• Rosso-ravintolat ympäri Suomen. Alennus -15 %. Alennus gluteenittomista pizzoista ja pastoista. Rosso

• Ruohonjuuri, myymälät ja verkkokauppa. Alennus -5 %. Alennuskoodilla alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista. Koodi Alekoodeja jäsenille -sivulla. Ruohonjuuri.fi

• Silmäasema. Jäsenedut Keliakialiiton jäsenille perheenjäsenineen: Alennus silmälaseista -30 % (sis. kehykset ja linssit), aurinkolaseista voimakkuuksilla tai ilman -20 %, piilolinsseistä (myymälästä ostettuna) -25 %. Lisäksi silmäleikkauksessa käyneille Ray-Ban -aurinkolasit 0 €. Alennusoikeus on ilmoitettava ja jäsenkortti esitettävä ennen kaupan solmimista. Silmäasema.fi

• Suklaatehdas Dammenberg (Varastotie 1, Lempäälä). Alennus -15 %.  Dammenberg.fi

• SYNLAB Suomi. Alennus -5 %. Alennus magneettitutkimuksista. Varaa aikaa puhelimitse tai netistä. SYNLAB magneettitutkimus

• SYNLAB Suomi. Alennus laboratoriopalveluista. Varaa aikaa puhelimitse tai netistä. Katso laboratoriopaketit täältä.

• Synsam. Jäsenedut Keliakialiiton jäsenille perheenjäsenineen: Synsam Lifestyle -sopimuksen kuukausimaksusta -20 % tai silmälasit -30 %, aurinkolasit -25 % ja piilolinssit -25 %. Edut lasketaan normaalihinnoista eikä niitä voi yhdistää keskenään eikä muihin tarjouksiin. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä. Alennuskoodi Alekoodeja jäsenille -sivulla.

• Vaasan. Alennus -20 %. Alennus koskee kaikkia Vaasan myymälöistä ostettavia tuotteita. Valikoimissa on kolme gluteeniton leipää. Myymälät: Espoo, Joensuu, Joutseno, Jyväskylä, Kiiminki, Kotka, Kuusankoski, Riihimäki, Rovaniemi, Seinäjoki, Turku, Vantaa. Vaasan.fi

• Wanha Kanala (Oripääntie 1120, Niinijoki). Alennus -15 %. Alennus koskee leivontaseossarjoja keliakiaviikolla. Wanhakanala.fi

• Vehoniemen Automuseon kahvila (Vehoniemenharjuntie 92, Kangasala). Alennus -10 %. Automuseo.com

• Viking Line. Jäsenedut vapaa-ajan matkoille. Vapaa-ajan matkoja varattaessa ilmoitetaan tuotetunnus. Tuotetunnukset Alekoodeja jäsenille -sivulla.

• Virtasalmen Viljatuote Oy:n verkkokauppa ja myymälä (Suholanrannantie 231, Virtasalmi). Alennus -5 %. Alennus koskee Viljatuotteen omia gluteenittomia tuotteita pienistä paketeista 5 kg:n pusseihin. Alennus ei koske säkkituotteita tai jälleenmyyntituotteita. Verkkokaupan vaihtuva alekoodi löytyy Alekoodeja jäsenille -sivulta. Virtasalmenviljatuote.fi

Majoitusta jäsenhintaan

Hotelleissa jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä. Lisätiedot alennuksista ja kampanjakoodeista Alekoodeja jäsenille -sivulla.

Scandic Hotels -ryhmän hotellit:

- Scandic: 10 % alennus päivän FLEX-hinnasta Suomen Scandic-hotelleissa.
- IHG-hotellit (Holiday Inn, Crowne Plaza, Indigo): 10 % alennus päivän BFR-hinnasta.
Alennuskoodit Alekoodeja jäsenille -sivulla. Scandichotels.fi

Hotelli Haikon Kartano & Spa: Majoitus kylpylähotellissa alk. 118 €/ huone ja kartanohotellissa alk. 208 €/ huone.  Sopimushintaisia huoneita rajoitetusti. Lisäksi kaikki kuntotestit kaksi yhden hinnalla ja alennuksia yksilöhoidoista. Hotellivaraukset vain verkon kautta, hoitovaraukset joko puh. 0600 130 90 tai hoitovaraamo@haikko.fi. Alennuskoodit Alekoodeja jäsenille -sivulla. Haikko.fi

Holiday Club: Jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club - kylpylähotellien, Villas- ja Chalets- huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja. holidayclub.fi Alennuskoodi Alekoodeja jäsenille -sivulla.

Myös monet muut yritykset huomioivat keliakiaviikon tarjonnassaan, joten kannattaa seurata ilmoittelua.  Jäsenedut ovat henkilökohtaisia, ellei toisin mainita. Alennuksen saamiseksi pitää esittää voimassa oleva jäsenkortti (joko paperinen tai mobiili).

Jäsenkortti ja tarjoukset kännykässäsi

Mobiilijäsenkortti on älypuhelimeen ladattava sovellus. Sovelluksen avulla keliakiayhdistyksen jäsenkortti on aina näppärästi mukana. Jäsenkortin tiedostoista löytyvät muun muassa keliakiaviikon tarjoukset, reseptejä ja soveltuvat ja soveltumattomat -ruoka-ainelistaus.

Jos sinulla ei ole vielä sähköistä jäsenkorttia, lataa se näin:

• Kirjaudu Keliakialiiton jäsensivuille Keliakialiiton verkkosivuilla. Klikkaa etusivun oikeasta ylälaidasta kohtaa “kirjaudu”, "oma sivu" ja "verkkoasiointi".

• Perustiedot-välilehdeltä löytyy "Tilaa mobiilijäsenkortti" -painike. Lisää tarvittaessa puhelinnumerosi. Jotta sähköinen uutiskirje tulee perille, varmista, että sähköpostiosoitteesi on rekisterissä oikein.

• Voit myös ottaa yhteyttä toimistosihteeriimme puhelimitse (03) 2541 330 tai sähköpostilla toimisto@keliakialiitto.fi.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu