Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ystävänpäiväviikon kahvit Varkaudessa 12.-18.2.

Gaffer-Cafe, Varkaus, kauppakeskus Forum, Pirnankatu 4, on avoinna maanantaista lauantaihin klo 10 - 21 ja sunnuntaina klo 10 - 18. Ystävänpäivä on joka päivä, ei vain kerran vuodessa. Niinpä ystävänpäiväviikolla 12. - 18.2. voit kahvilan aukioloaikana käydä sinulle sopivana hetkenä tavallisella kahvilla tai teellä ja gluteenittomalla suolaisella tai makealla. Edun voit käyttää viikon aikana vain yhden kerran esittämällä kassalla Keliakialiiton mobiilijäsenkorttisi tai vuoden 2024 paperisen jäsenkorttisi! Etu on henkilökohtainen. Kahvila kirjaa jäsennumerosi ja ostoksen hinnan ylös keliakiayhdistyksen laskua varten. Jos myös ei-keliaakikko puolisosi on liiton jäsen, hän voi tietenkin tällä kertaa valita epätavallista gluteenillista syötävää.