Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ystävänpäiväviikon kahvit Iisalmessa 12.-17.2.

Kahvila Hilla, Iisalmi, torin laidalla osoitteessa Louhenkatu 2, on avoinna maanantaista perjantaihin klo 7:30 - 17 ja lauantaina klo 9 - 14. Ystävänpäivä on joka päivä, ei vain kerran vuodessa. Niinpä ystävänpäiväviikolla 12. - 17.2. voit kahvilan aukioloaikana käydä sinulle sopivana hetkenä tavallisella kahvilla tai teellä ja gluteenittomalla suolaisella tai makealla. Edun voit käyttää viikon aikana vain yhden kerran esittämällä kassalla Keliakialiiton mobiilijäsenkorttisi tai vuoden 2024 paperisen jäsenkorttisi! Etu on henkilökohtainen. Kahvila kirjaa jäsennumerosi ja ostoksen hinnan ylös keliakiayhdistyksen laskua varten. Jos myös ei-keliaakikko puolisosi on liiton jäsen, hän voi tietenkin tällä kertaa valita epätavallista gluteenillista syötävää.