Evästeasetuksesi on tallennettu.

TRAMPOLIN PARK WILD Tampereella 27.2.

Tervetuloa tutustumaan ja seikkailemaan Tampereen tramppaparkkiin hiihtolomaviikon tiistaina 27.2. Olemme varanneet kahden tunnin vuoron klo 16-18. Tuon kahden tunnin aikana aktiviteetti vaihtoehtoina ovat tramppa, kiipeily ja seikkailu. Osallistujat voivat valita joko seikkailun kahdeksi tunniksi, tai trampan + kiipeilyn.

Trampalla ja kiipeilyssä on ohjaajat mukana koko kahden tunnin ajan. Trampan ja kiipeilyn välillä saa vaihtaa yhden kerran. Seikkailussa on yksi alkuohjeistus ja omatoiminen seikkailu koko tapahtuman keston ajan. Trampalle riittää sääntöjen lukeminen kassalla. Kiipeily alkaa alkuohjeistuksella ja myöhemmin kun porukka haluaa siirtyä trampalta kiipeilyyn, saavat he oman ohjeistuksen.

Täältä kannattaa tutustua etukäteen tramppaparkin sääntöihin ja turvaohjeisiin: https://trampolinpark.fi/saannot-ja-turvaohjeet/

Suosittelemme lukemaan säännöt ja turvaohjeet kokonaisuudessaan ennen paikalle tuloa! Huomioitavaa että osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjän toimesta. Osallistujan tulee huolehtia omasta vapaa-ajan- /tapaturmavakuutuksestaan itse.

Ilmoittautuminen 15.2. mennessä yhdistyksen verkkolomakkeella https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/tapahtumat/trampolin-park-wild/.