Gluteenittomuus arjessa, viikonloppukurssi gluteenitonta ruokavaliota noudattaville

Kurssi on suunnattu ensisijaisesti heille, joilla ei ole keliakiadiagnoosia.

Gluteenittomuus arjessa -viikonloppukurssilla käsitellään gluteenittoman ruokavaliohoidon periaatteita. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja tarkan ruokavalion kanssa elämiseen ja pääset jakamaan kokemuksia toisten gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien kanssa. Kurssilla on luvassa myös mukavaa virkistäytymistä.

Kurssille kannattaa hakeutua, jos koet haasteita gluteenittoman ruokavalion noudattamisessa ja haluat kuulla muiden gluteenitonta tarvitsevien kokemuksia sekä jakaa omiasi. Tieto-  ja vertaistukipitoinen kurssi on myös mukava irtiotto arjesta!

Omavastuu 20 euroa

Kussi on maksuton lukuun ottamatta 20 euron omavastuuta koko kurssin ajalta.

Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) ja yöpyminen 1 hengen huoneessa mukavuuksin.

Kurssi järjestetään viehättävässä ja tunnelmallisessa Backbyn kartanossa. Backbyn kartanoon Espoossa on helppo tulla portille asti julkisilla kulkuneuvoilla tai omalla autolla. Lisätietoja: Kulkuyhteydet ja ajo-ohjeet.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta p. (03) 2541 330. Paperinen lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Hakuaika on 5.8.2022 asti. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakijoille hakuajan umpeuduttua.