Käy kurssilla kotoa käsin! Avomuotoinen kurssi aikuiskeliaakikoille Tampereella

Kaipaatko tietoa keliakiasta ja tukea ruokavalion noudattamiseen? Haluaisitko silti yöpyä kotona? Hae mukaan avomuotoiselle kurssillemme, jossa saat tietoa keliakiasta ja pääset jakamaan kokemuksia muiden keliakiaa sairastavien kanssa.

Kurssi järjestetään tiistai-iltaisin 23. ja 30.11. sekä 7.12.2021 klo 17.30-20.30 Keliakialiiton toimistolla Tampereen keskustassa. Kurssilaiset osallistuvat kaikkien kolmen illan ohjelmaan.

Kurssilla käsitellään keliakiaa sairautena ja ruokavaliohoidon periaatteita, lisätään gluteenittomien tuotteiden tuntemusta ja voimavaroja elinikäisen sairauden kanssa elämisessä. Luennoitsijoina ja vetäjinä keliakian asiantuntijalääkäri, ravitsemusterapeutti, psykologi ja kuntoutuksen asiantuntija.

Tule mukaan virkistävälle ja tietopitoiselle kurssille!

Ilmoittautuminen

Haku kurssille on 29.10.2021 mennessä sähköisesti tästä. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Voit myös täyttää paperisen kurssihakemuksen, jonka voi tilata Keliakialiitosta puhelimitse p. 03 2541 330 ja lähettää täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta 15 euron omavastuuosuutta, joka sisältää myös iltapalan. Kurssille valitaan 10-16 henkilöä koronatilanteesta riippuen.