Keliakia ja kilpirauhasen sairaus-kurssi Kuopiossa

Keliakia ja kilpirauhasen sairaus –kurssi Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa on tarkoitettu kilpirauhasen sairautta sairastaville keliaakikoille. Kurssilla saat ajankohtaista tietoa molemmista sairauksista ja gluteenittomasta ruokavaliosta, vertaistukea ja uusia tuttavia, virkistäytymistä unohtamatta! Rauhalahteen on helppo tulla  julkisilla kulkuneuvoilla (VR, Matkahuolto ja Kuopion kauppatorilta Tullikulman pysäkiltä bussi nro 7) sekä omalla autolla.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Kilpirauhasliiton kanssa.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Kurssilla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) ja majoitus 1 hengen huoneissa mukavuuksin. Kurssin omavastuuhinta on 30 €.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on nopein, helpoin ja luotettavin tapa. Haku on auki 9.12.21 saakka. Ilmotamme valinnoista kaikille hakijoille hakuajan umpeuduttua.

Halutessasi voit tilata paperisen hakulomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla: kuntoutus@keliakialiitto.fi. Lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Lisätietoja

Kuntoutusvastaava Nanna Puntila, Keliakialiitto, kuntoutus@keliakialiitto.fi tai
p. 03 254 1323 ja järjestösuunnittelija Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi tai p. 050 4084 403.