Keliakia kouluiässä, lapsi-vanhempi-kurssi 8-12-vuotiaille

Kurssi 8-12-vuotiaalle alakoululaiselle lapselle ja vanhemmalle Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa. Kurssille valitaan 10 lasta ja 10 vanhempaa.

Ohjelmassa on keliakia- ja ravitsemusaiheisia keskustelevia luentoja aikuisille ja lapsille, gluteenitonta leivontaa, liikuntaa ja tietenkin myös polskuttelua ja virkistäytymistä kylpylässä kurssiohjelman sallimissa rajoissa. Luennoitsijoina lääkäri, ravitsemusterapeutti ja psykologi. Tee irtiotto arjesta ja tule mukaan tapaamaan toisia keliakiaa sairastavia lapsia ja äitejä tai isiä!

Rauhalahteen on erittäin helppoa tulla perille asti julkisilla yhteyksillä (VR, Matkahuolto ja Kuopion liikenteen bussi 7 Tullikulman pysäkiltä Kauppatorin kupeesta) tai omalla autolla.

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta vanhemman 30 €:n omavastuuosuutta. Lapselta omavastuuosuutta ei peritä. Hinta sisältää yöpymisen 2 hengen huoneessa mukavuuksin ja täysihoidon kurssilla (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala).

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen kurssihakemus. Tämä on suosittamamme helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Halutessasi voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus palautetaan täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aiemmin ole olleet Keliakialiiton sopeutumisvalmennuskurssilla. Valinnoista ilmoitetaan hakuajan jälkeen kaikille hakijoille.

Kurssin hakuaika on 18.2.2022 asti.