Keliakia pikkulapsiarjessa, lapsi-vanhempi-kurssi 4–7-vuotiaat

Kypylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa järjestettävä Keliakia pikkulapsiarjessa-kurssi on tarkoitettu 4–7-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Etusijalla ovat ensimmäistä kertaa kurssille osallistuvat. Kurssille otetaan lapsia yhden vanhempansa kanssa, yhteensä 10 lapsi-vanhempi-paria. Mikäli kohderyhmän hakijoita ei ole riittävästi, voidaan valinnoissa huomioida myös vanhempia lapsia.

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta Keliakialiitolle tulevaa aikuisen 30 euron omavastuuosuutta. Kurssilla on majoitus 2 hengen huoneissa mukavuuksin sekä täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala).

Ohjelmassa on keliakia- ja ravitsemusaiheisia keskustelevia luentoja aikuisille ja lapsille, gluteenitonta leivontaa, liikuntaa ja tietenkin myös polskuttelua ja virkistäytymistä kylpylässä kurssiohjelman sallimissa rajoissa.

Rauhalahteen on erittäin helppoa tulla perille asti julkisilla yhteyksillä (VR, Matkahuolto ja Kuopion liikenteen bussi 7 Tullikulman pysäkiltä Kauppatorin kupeesta) tai omalla autolla.

Ilmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on suosittamamme helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Halutessasi voit myös tilata paperilomakkeen  Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus palautetaan täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille otetaan 10 lasta ja 10 vanhepaa. Kurssin hakuaika on 5.1.2022 asti. Valinnoista ilmoitetaan kaikille hakuajan umpeuduttua.