Kesän jatkot kaverin kanssa -leiri

Ajankohta: 19.–21.8.2022

Paikka: Varalan urheiluopisto, Tampere

Leiri on suunnattu 13–16-vuotiaille keliakiaa sairastaville tai muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitseville nuorille. Leiriläinen voi ottaa mukaan oman kaverin. Leiri alkaa perjantaina kello 16 ja päättyy sunnuntaina kello 13. Leirille osallistuminen vaatii huoltajan allekirjoittaman suostumuksen kaikilta alle 18-vuotiailta osallistujilta.

Leirin ohjelmassa on kaikenlaista yhteistä puuhaa kuten frisbee golfin heittoa ja kirkkovenesoutua. Leirin ohjelmaan sisältyy myös gluteenittoman arkeen liittyvää visailua sekä nuorten vapaaehtoistoiminnan pohdintaa. Pääpaino leirillä on mukavalla yhdessä ololla ja uusiin kavereihin tutustumisella. Varalan urheiluopiston alueella on Flowpark seikkailupuisto, jonne voi mennä halutessa kiipeilemään sunnuntaina leirin päättymisen jälkeen.

Osallistumismaksu on 65 € / henkilö.

Ilmoittaudu mukaan!

• Leiripaikkoja on yhteensä 20 (eli 10 kaveriparia) ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

• Leirille on peruutuspaikkoja. Ota pikaisesti yhteyttä Tanja Laatikaiseen puhelimitse, puh. 03 2541 319.

•  Leirin toteutusta tukee Keliakialiitto ja 7:nde Mars Fonden -säätiö.

Lisätietoja antaa vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Tanja Laatikainen, 03 2541 319, tanja.laatikainen@keliakialiitto.fi.