Viikonlopun kurssi pariskunnille Härmän Kuntokeskuksessa

Monipuolisessa ja virkistävässä Härmän Kuntokeskuksessa Ylihärmässä järjestettävä viikonloppukurssi pariskunnille, joista toisella tai molemmilla on keliakia. Kurssilla käsitellään keliakiaa sairautena ja sen ruokavaliohoidon periaatteita. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja elinikäisen sairauden kanssa elämiseen ja pääsette jakamaan kokemuksia toisten keliakiaa sairastavien ja heidän kumppaniensa kanssa. Tarjolla on myös liikuntaa sekä mukavaa virkistäytymistä luonnossa ja kylpylässä.

Kurssille kannattaa hakeutua, jos haluat lisätietoa keliakiasta, koet haasteita gluteenittoman ruokavalion noudattamisessa ja haluat puolisosi kanssa kuulla muiden keliaakikkojen ja puolisojen kokemuksia sekä jakaa omiasi. Viikonloppukurssi on myös mukava irtiotto arjesta!

Omavastuu 20 euroa

Kussi on maksuton lukuun ottamatta 20 euron omavastuuta per henkilö koko kurssin ajalta. Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päiväkahvi, päivällinen, iltapala) ja yöpyminen 2 hengen huoneessa mukavuuksin. Ylihärmään on helppo tulla omalla autolla tai junalla  ja sopimustaksilla aivan perille asti.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Tarvittaessa voit tilata paperisen hakulomakkeen Keliakialiiton toimistosta puhelimitse (03) 2541 330. Paperinen lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 10 pariskuntaa. Etusijalla ovat hakijat, jotka eivät aiemmin ole olleet keliakian sopeutumisvamennuskurssilla. Hakuaika on 5.5.2022 asti.