Luontoretki Piikkiön Linnavuorelle

Tervetuloa retkeilemään Turun yhdistyksen kanssa!

Tänä kesänä lähdemme retkeilemään lähelle, Piikkiön Linnavuorelle. Kokoonnumme retkeen la 11.6 klo 10 Kehityksen Kerhotalon parkkipaikalla (Lystiläntie 21, 21500 Piikkiö).

Piikkiön Linnavuorella on kaksi pääreittiä. Lyhyempi linnavuoren kiertävä ympyräreitti on n. 3,5 km. Pidempi reitti kulkee kaikki reitit ja on 7 km mittainen. Kulku on tällön Huttalan linnavuorelle. Molemmat reitit on luokiteltu joko keskivaikeaksi tai vaikeaksi. Reitin saa valita oman jaksamisen/seikkailunhalun mukaan! Linnavuoresta ja Linnavuoren reiteistä pääset lukemaan tarkemmin Tammireittien sivulta. (http://www.reitisto.fi/piikkionlinnavuori)

Retken jälkeen pääsemme nautiskelemaan virvokkeita ja grillimakkaraa pysäköintipaikasta n. 300 metrin päässä sijaitsevalle laavulle. Retkelle saa tulla mukaan myös nautiskelemaan päivästä laavulle. Laavulle parkkipaikalta kulkeva reitti on helppokulkuinen joten se sopii ihan kaikille!

Ilmoittautuminen mukaan viimeistään 29.5. nettilomakkeessa (https://keliakiaturku.nettilomake.fi/). Tapahtuma on osallistujille ilmainen.