Nuoren keliakia, kurssi 13-17-vuotiaille

Nuori-vanhempi-kurssi 13-17-vuotiaalle nuorelle ja vanhemmalle Varalan urheiluopistolla Tampereella.

Kurssilla kuulet uusinta tietoa keliakiasta, gluteenittomasta ruokavaliosta sekä elämästä nuorena keliaakikkona. Leivomme yhdessä myös gluteenittomia herkkuja. Keskustelevina luennoitsijoina ovat lääkäri, ravitsemusterapeutti ja psykologi. Tee irtiotto arjesta ja tule mukaan tapaamaan toisia keliakiaa sairastavia nuoria ja vanhempia!

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta aikuisen 30 €:n omavastuuosuutta. Nuorelta omavastuuosuutta ei peritä. Hinta sisältää majoituksen 2 hengen huoneessa mukavuuksin ja täysihoidon (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) kurssilla.

Varalan urheiluopistolle on helppo tulla julkisilla kulkuneuvoilla (VR, MatkahuoltoKoskipuiston pysäkiltä Tampereen rautatie- tai linja-autoaseman läheltä bussilla 10 tai omalla autolla.

Ilmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on suosittamamme helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Halutessasi voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus palautetaan täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 10 nuorta ja 10 vanhempaa. Etusijalla ovat ensimmäistä kertaa Keliakialiiton sopeutumisvalmennuskurssille osallistuvat. Kaikille hakijoille ilmoitetaan valinnoista hakuajan umpeuduttua.

Kurssin hakuaika on 2.5.2022 asti.