Paikalliskurssi keliaakikoille Turussa

Kaipaatko päivitystä keliakiatietoihisi ja tukea gluteenittoman ruokavalion noudattamiseen? Haluaisitko silti yöpyä kotona? Hae mukaan viihtyisässä Scandic Hotel Plazassa Turun keskustassa järjestettävälle paikalliskurssillemme, jossa saat uusinta tietoa keliakiasta ja pääset jakamaan kokemuksia muiden keliakiaa sairastavien kanssa!

Kurssi järjestetään 3 peräkkäisenä tiistai-iltana 25.10., 1.11. ja 8.11. klo 17.30-20.30. Kaikkiin kurssin kokoontumiskertoihin osallistutaan.

Kurssilla käsitellään keliakiaa sairautena ja ruokavaliohoidon periaatteita. Lisäksi keskustellaan paljon, vaihdetaan kokemuksia ja kerätään voimavaroja elinikäisen sairauden kanssa elämiseen.

Ilmoittautuminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Voit myös tilata paperisen hakemuslomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse (03) 2541 330 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperinen hakemus lähetetään osoitteeseen Keliakialiitto / kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere. Hakuaika on 22.9.2022 asti.

Kurssi on maksuton lukuunottamatta 10 euron omavastuuosuutta. Siihen sisältyy suolainen ja makea iltapala sekä kahvi ja tee jokaisena kurssi-iltana. Kurssille voidaan ottaa enintään 20 henkilöä. Kurssille voi hakea myös keliaakikon puoliso, vanhempi tai muu läheinen.