Viikonloppukurssi pitkään sairastaneille

Pitkään (10 vuotta tai kauemmin) keliakiaa sairastaneiden viikonloppukurssilla Härmän kuntokeskuksessa Ylihärmässä käsitellään keliakiaa sairautena, terveellisen gluteenittoman ruokavalion koostamista ja lisätään gluteenittomien tuotteiden tuntemusta. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja ja tsemppiä elinikäisen sairauden kanssa elämiseen ja pääset jakamaan kokemuksia toisten keliakiaa pitkään sairastaneiden kanssa virkistäytymistä unohtamatta.

Kurssille kannattaa hakeutua, jos haluat päivittää keliakiatietoasi, koet haasteita keliakian hoidossa ja / tai haluat kuulla muiden keliaakikkojen kokemuksia sekä jakaa omiasi.

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta 20 euron omavastuuta koko kurssin ajalta. Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päiväkahvi, päivällinen, iltapala) ja yöpyminen 1 hengen huoneessa mukavuuksin.

Ilmoittautuminen
Kurssille haetaan 6.9.2022 mennessä sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta p. (03) 2541 330. Paperinen lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 16 henkilöä.