Pikkujoulut Lieksassa hotelli Puustellin ravintolassa

Pikkujoulut la 26.11. klo 11-15 Lieksassa hotelli Puustellin ravintolassa Hovileirinkatu 3, 81700 Lieksa. Pohjois-Karjalan keliakiayhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen on tarjolla runsas, jouluinen menu sekä jouluista yhteistä tekemistä.

Hinta jäseneltä aikuiset 20 €, lapset 0-5 v. 0 €, lapset 6-10 v. 5 € ja lapset 11-15 v. 10 €. Hinta ei-jäseneltä aikuiset 34 €, lapset 1 € / ikävuosi 13 v. asti ja sen jälkeen 34 €. Bussikyyti lähtee Outokummusta klo 8.30, Joensuusta matkailupysäkiltä klo 9.30 ja matkan varrelta pääsee mukaan myös Uurosta ja Enosta (ilmoittakaa, mistä nousette kyytiin). Bussikuljetus on yhdistyksen maksama ja siihen mahtuu 50 hlö. Pikkujouluihin ja kyytiin ilmoittautumiset 10.11. mennessä Hannulle sähköpostilla hruokolainen@luukku.com tai Lauralle tekstiviestillä 050 405 7881.

Maksu 15.11. mennessä seuraavin tiedoin: Pohjois-Karjalan keliakiayhdistys ry, FI05 5770 0520 0209 23, viestiin osallistujan nimi/nimet ja jäsen/ei-jäsen, ja jos useampi osallistuja maksetaan samalla, niin ruokailujen hinnat eriteltynä.

Juuan, Nurmeksen ja Ilomantsin alueen jäsenille kimppakyyti-avustus 0,25€/km, kun autolastillinen jäseniä tulee kimppakyydillä Lieksaan pikkujouluihin. Kiteen, Tohmajärven ja Rääkkylän alueen jäsenille kimppakyyti-avustus Joensuuhun bussikuljetukseen 0,25 € / km kimppakyydillä tulijoille.

Tervetuloa mukaan.

pk.keliakiayhdistys@gmail.com