Evästeasetuksesi on tallennettu.

Viikonloppukurssi 13-17-vuotiaille

Kylpylähotelli Peurungassa 21. - 23.4.23

Nuori-vanhempi-kurssilla kuulette uusinta tietoa keliakiasta, gluteenittomasta ruokavaliosta sekä elämästä nuorena keliaakikkona. Keskustelevina luennoitsijoina ovat lääkäri, ravitsemusterapeutti ja psykologi. Tee irtiotto arjesta tule mukaan tapaamaan toisia keliakiaa sairastavia nuoria ja vanhempia!

Kurssi on maksuton lukuun ottamatta aikuisen 40 €:n omavastuuosuutta. Nuorelta omavastuuosuutta ei peritä. Hinta sisältää majoituksen 2 hengen huoneessa mukavuuksin, täysihoidon (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala) kurssilla ja kylpylän vapaan käytön kurssiohjelman puitteissa.

Peurunkaan on helppo tulla omalla autolla tai julkisilla kulkuneuvoilla (VR, Matkahuolto) aivan pihaan saakka.

Ilmoittautuminen

Kurssille hakeudutaan täyttämällä sähköinen hakemus. Tämä on suosittamamme helpoin, nopein ja luotettavin tapa. Halutessasi voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta puhelimitse: (03) 2541 330 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi. Paperihakemus palautetaan täytettynä osoitteeseen Keliakialiitto/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 10 nuorta ja 10 vanhempaa. Etusijalla valinnoissa ovat ensimmäistä kertaa Keliakialiiton sopeutumisvalmennuskurssille osallistuvat. Kaikille hakijoille ilmoitetaan valinnoista hakuajan umpeuduttua.

Kurssin hakuaika on 15.3.2023 asti.