Viikonloppukurssi hiljattain keliakiadiagnoosin saaneille

Kurssi on suunnattu 2018 tai sen jälkeen keliakia- tai ihokeliakiadiagnoosin saaneille. Mikäli paikkoja jää, kurssille voidaan ottaa myös pidempään keliakiaa sairastaneita.

Viikonloppukurssilla Backbyn kartanon hirstoriallisissa maisemissa käsitellään keliakiaa sairautena ja gluteenittoman ruokavaliohoidon periaatteita. Tiedon ohessa saat lisää voimavaroja tarkan ruokavaliohoitoisen elinikäisen sairauden kanssa elämiseen, ja pääset jakamaan kokemuksia toisten hiljattain keliakia- tai ihokeliakiadiagnoosin saaneiden kanssa. Kurssilla on tarjolla myös liikuntaa, mukavaa virkistäytymistä luonnossa ja kylpylässä omalla ajalla.

Kurssille kannattaa hakeutua, jos haluat lisätietoa keliakiasta ja gluteenittomasta ruokavaliosta sekä haluat kuulla muiden keliaakikkojen kokemuksia ja jakaa omiasi. Tieto-  ja vertaistukipitoinen kurssi on myös mukava irtiotto arjesta!

Omavastuu 20 euroa

Kussi on maksuton lukuun ottamatta 20 euron omavastuuta koko viikonlopun ajalta. Kurssiin sisältyy täysihoito (aamiainen, lounas, päiväkahvi, päivällinen, iltapala) ja yöpyminen 1 hengen huoneessa mukavuuksin.

Kurssi järjestetään viehättävässä ja tunnelmallisessa Backbyn kartanossa. Backbyn kartanoon Espoossa on helppo tulla portille asti julkisilla kulkuneuvoilla tai omalla autolla. Lisätietoja: Kulkuyhteydet ja ajo-ohjeet.

Kurssille hakeminen

Kurssille haetaan sähköisellä hakemuksella. Tämä on helpoin, nopein ja luotettavin tapa.

Voit myös tilata paperilomakkeen Keliakialiitosta p. (03) 2541 330. Paperinen lomake lähetetään osoitteella Keliakialiitto ry/ Kurssit, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere.

Kurssille valitaan 16 osallistujaa. Hakuaika on päättynyt ja kurssilaiset on valittu.