Voimaa vertaisuudesta, omatoimisille aikuisille: Tanhuvaaran urheiluopisto

Lähde levähtämään virkistävälle tuetulle lomalle Tanhuvaaran Urheiluopistolle Savonlinnaan!

Lomalla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen) ja mukavaa lomaohjelmaa. Keliakialiiton vapaaehtoinen lomaluotsi on mukana lomaohjelmassa, mutta varsinaisia luentoja keliakiasta ei lomalla ole.

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin. Aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Jos haet lomaa puolison kanssa, on hänellä sama vuorokausihinta. Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi.

Haku päättyy 3 kk ennen loman alkamista (4.9.2022). Valituille ilmoitetaan sähköpostitse n. 2 kuukautta ennen loman alkua. Tarkkaile myös roskapostikansiota.

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemus täytetään helpoimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon sivuilla. Sen voi myös tilata puhelimitse Maaseudun Terveys- ja Lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 300 tai sähköpostitse kuntoutus@keliakialiitto.fi

Jos täytät paperisen hakulomakkeen, se postitetaan  Maaseudun Terveys- ja Lomahuoltoon!