Voimaa vertaisuudesta, lapsiperheiden kaksiosainen miniloma Rauhalahdessa

Lapsiperheiden miniloma kahdessa jaksossa Kylpylähotelli Rauhalahdessa Kuopiossa! Ensimmäinen jakso on 28. - 30.7.2022 ja toinen 21. - 24.10.2022, yhteensä viisi vuorokautta. Molempiin lomajaksoihin osallistutaan.

1. lomajakso 28. - 30.7.2022

2. lomajakso 21. - 24.10.2022

Lomalle järven rannalle!

Tule nauttimaan lomasta Kallaveden rannalle ja uima-altaan reunalle toisten perheiden kanssa, joissa on keliaakikkolapsi. Lomalla on täysihoito (aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala) ja paljon mukavaa lomaohjelmaa! Keliakia-aiheisia luentoja ei ole, mutta vapaaehtoinen Keliakialiiton lomaluotsi on mukana lomalla.

Lomatukea myönnetään sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Valinnassa kiinnitetään huomiota hakijan tulotasoon, aiemmin tai muualta saatuun lomatukeen, perhesuhteisiin, terveydentilaan ja muihin lomantarvetta osoittaviin tekijöihin.

Perhelomalla alle 17-vuotias lapsi on ilmainen ja aikuisen omavastuuosuus on 20 euroa vuorokaudessa. Aikuisten lomalla puolisolta on sama hinta.

Lomatukea voidaan myöntää korkeintaan joka toinen vuosi. Hakuaika on  28.4.2022 asti.

Ilmoittautuminen

Lomatukihakemuksen voi täyttää helpoimmin ja luotettavimmin sähköisesti Maaseudun terveys- ja lomahuollon sivuilla. Sen voi myös tilata puhelimitse Maaseudun terveys- ja lomahuollosta numerosta 010 2193 460 tai sähköpostilla lomat@mtlh.fi tai Keliakialiitosta puhelimitse 03 2541 300 tai sähköpostilla kuntoutus@keliakialiitto.fi.

Hakulomake täytetään vain ensimmäiselle jaksolle ja se siirtyy automaattisesti järjestelmässä myös toiselle lomajaksolle. Kutsukirje ja lasku omavastuuosuuden maksamista varten tulee molemmista jaksoista erikseen. Tarkkaile sähköpostiasi, myös roskapostikansiota!