Vapaaehtoisten tietolaari

Vapaaehtoisten tietolaariin on koottu vapaaehtoistoimintaan liittyvää materiaalia. Täältä löydät mm. yhdistystoiminnan vuosikellon ja muuta hallitustyöskentelyn tukimateriaalia, valmiita toimintamalleja tapahtumien järjestämiseen sekä erilaisia ohjeita ja lomakkeita. Jos sinulla on kysyttävää vapaaehtoistoiminnan materiaaleihin liittyen, ota yhteyttä vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Minnaleena Ollanketoon.

Jäsenjärjestöavustus

Huom! Koronatilanteen vuoksi jäsenjärjestöavustusta on haettavissa syyskauden 2020 ajan poikkeuksellisesti jatkuvana hakuna. Avustushakemuksen voi jättää milloin hyvänsä 29.11.2020 mennessä.

Lisätiedot: vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Marjo Aspegren, p. 03 2541 320, marjo.aspegren(at)keliakialiitto.fi.

Jäsenjärjestöavustuksen hakuohje 2020

Jäsenjärjestöavustuksen hakulomake 2020

Jäsenjärjestöavustuksen selvityslomake 2020

Vapaaehtoistoiminnan asiantuntija
Marjo Aspegren

Viestintä ja graafiset ohjeet

Yhdistysten verkkosivu-uudistus

Mallitekstit yhdistysten verkkosivuille

Yhdistysten verkkosivupohja uudistuu, tiedote 2/2020

Virtuaaliset alustat - vinkit ja ohjeet

Ohjeet Teamsin käyttöön

Vinkkejä etäkokoukseen ja sähköiseen asiakirjahallintaan

Gluteeniton elämä -lehti

Gluteeniton elämä -lehden ilmoitusten jättöpäivät yhdistyksille vuonna 2021

Gluteeniton elämä -lehden ilmoitusten jättöpäivät yhdistyksille vuonna 2020

Liitteet Gluteeniton elämä -lehden väliin -ohje

Muut

Mobiilijäsenkortti-kuva1 ja kuva2

Paperinen jäsenkortti-kuva

Yhdistyksen logon käyttöohjeet

Ohje tapahtumakalenteriin ilmoituksen tekemiseen.

Tämä kuvallinen ohje opastaa, miten saat lisättyä yhdistyksesi tapahtumat Keliakialiiton sähköiseen tapahtumakalenteriin.

Huom! Ehdota tapahtumaa -kohdasta lisätyt tapahtumat tulevat viestinnän asiantuntijan sähköpostiin. Kun tapahtuma on viestinnän asiantuntijan sähköpostissa, hän lisää sen manuaalisesti verkkosivuille 2-5 työpäivän kuluessa. Ilmoitathan tapahtumat viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa. Loma-aikoina mielellään jo hyvissä ajoin ennakoiden.