Tule bloggaamaan gluteenittomasta arjestasi!

28.12.2017 kirjoittanut Kaisa Järvelä (kaisa.jarvela a keliakialiitto.fi)

Oletko haaveillut gluteenitonta arkea tai lapsen keliakiaa käsittelevästä blogista? Tai onko sinulla jo oma blogi, mutta kirjoittaisit mieluummin vaivattomampaa ryhmäblogia? Etsimme uusia kirjoittajia Keliakialiiton Suunta-verkkopalvelun blogiyhteisöön: http://www.gluteenitonsuunta.fi/blogit.

Suunnan kolme ryhmäblogia käsittelevät gluteenitonta elämää ja siihen liittyviä kokemuksia, ajatuksia ja tunteita. Bloggaajat voivat kertoa arjestaan sekä sanoin, kuvin että videoin.

Arjen murusia -blogissa äänessä ovat keliaakikkolasten vanhemmat.

Kriisikakkuja on 16–29-vuotiaiden nuorten blogi.

Viljapellon havinaa -blogissa aikuiset keliaakikot kertovat gluteenittomasta arjestaan.

Suunnan bloggaajana pääset saamaan ja tarjoamaan vertaistukea sekä herättämään keskustelua itsellesi tärkeistä aiheista. Samalla saat loistavan mahdollisuuden kehittyä kirjoittajana ja kuvaajana ja pääset kokeilemaan bloggaamista valmiilla alustalla osana osaavaa yhteisöä. Muiden bloggaajien lisäksi tukenasi ovat Keliakialiiton viestintäosaajat.

Suunnan kolme vuotta toimineilla blogeilla on jo valmiiksi kasvava lukijakunta ja Keliakialiitto tarjoaa niille näkyvyyttä muun muassa sosiaalisen median kanavissaan sekä Keliakia-lehdessä.

Toivomme sinun julkaisevan uuden postauksen vähintään kerran kuussa ja sitoutuvan blogiyhteisöön vähintään vuodeksi. Aiempaa kokemusta bloggaamisesta et välttämättä tarvitse. Tärkeämpää on into päästä jakamaan gluteenitonta arkeasi ja halu kehittyä kirjoittajana ja kuvaajana.

Jos uskot olevasi yksi etsimistämme bloggaajista, lähetä vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot itsestäsi Keliakialiiton viestinnän asiantuntijalle Kaisa Järvelälle 15.1.2018 mennessä osoitteeseen kaisa.jarvela a keliakialiitto.fi. Tuo hakemuksessasi esiin myös se, mihin kolmesta ryhmäblogista haluaisit päästä mukaan.

Suunta on gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien ihmisten henkistä hyvinvointia tukeva verkkopalvelu. Keväällä 2015 avatussa palvelussa on blogien lisäksi keliaakikkojen tarinoita, videoita ja harjoituksia, joiden avulla voi käsitellä omia kokemuksiaan ja tunteitaan. Palvelu on toteutettu keliaakikkojen henkiseen hyvinvointiin keskittyneessä Hehkuva-projektissa.

suunta