Toiminta » Jäsenyys » Jäsenedut

Jäsenedut 2018

Liiton palvelut jäsenille

• ruokavaliohoidon neuvonta maanantaisin klo 10–13; yhteystiedot Jäsensivuilta.
• keliakia-asiantuntijalääkärin puhelinneuvonta joka kuukauden 2. ja 4. maanantai; puhelinnumeron löydät Jäsensivuilta.
klo 17–18
• sosiaaliturvaan ja gluteenittomaan arkeen liittyvä neuvonta
• Keliakia-lehti jäsenetuna viisi kertaa vuodessa
• Keliakialiitto.fi-verkkosivut
• uutiskirje kuukausittain, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja SlideShare
• Jäsenmatka Itävaltaan
• Suunta - gluteenittoman hyvinvoinnin verkkopalvelu, gluteenitonsuunta.fi
• Gluteenittomia tuotteita 2018 -opas
• keitto- ja leivontakirjoja sekä muita oppaita
• kursseja vastasairastuneille
• tuettuja lomia
• lasten ja nuorten tapahtumia
• aluetoimistojen neuvontapalvelut
• jäsenkortilla alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista
• uusille jäsenille Tervetuloa-materiaalipaketti

Paikallisten keliakiayhdistysten toiminta

• gluteenittomat tapahtumat, luennot ja keskustelutilaisuudet
• leivonta- ja ruoanvalmistuskurssit
• ruokailutapahtumat
• kauppakierrokset
• retket ja matkat
• uusien jäsenten tilaisuudet
• vertaistukihenkilöiden palvelut
• lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista yhdistysten verkko- ja Facebook-sivuilta
• kysy myös mahdollisia paikallisia jäsenetuja, joita voit saada jäsenkortilla

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 20 % alennusta

• Foodin-verkkokauppa. Alennus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 15 % alennusta

• Moilas GF: leipomon kahvila-myymälä (Paakarinpolku 1, Naarajärvi). Alennus koskee vain Moilas Gluten-Free tuotteita, kun kertaostos ylittää 15 €. Ei koske kahvila- ja lounastarjoilua. http://www.moilas.fi

• Raisio Oatlet Store -verkkokauppa, englanninkielinen. Alennus koskee Gluten-Free-kategorian tuotteita. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 10 % alennusta:

• Cafe & Catering Soppa ja Sumppi (Korkalonkatu 2 C, Rovaniemi): alennus lounaasta. http://www.soppajasumppi.com

• Gluteeniton Leipomo ILONA: leipomon myymälä (Vikinraitti 5, Lempäälä). http://www.ilonaleipomo.fi

• Hannun 100 % Gluteeniton: leipomon myymälät Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskarinkatu 14) ja Ylöjärvellä (Pallotie 2 A). Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Lisäetu: Osta viisi, maksa neljä. http://www.hannungluteeniton.fi

• Leipomo Brander konditoria-kahvilat Tampereella: Kahvihuone Mestari Brander (Hallituskatu 13), Cafe Tullintori (Tullintori katutaso), Asema-Brander (Asematunneli), Brander Kauppahalli ja Kahvila Brander, Lielahtikeskus (Teivaankatu 1). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. http://www.brandergluteeniton.fi

• Leipomo-kahvila GeisaRinna (Sutelanraitti 1, Kotka). Alennus koskee gluteenittomia leivonnaisista. http://www.geisarinna.fi

• Pohjolan Peruna Oy:n tehtaanmyymälä (M-marketin tiloissa, Asematie 6, Vihanti). http://www.pohjolanperuna.fi

• Porokylän Leipomo Oy: leipomon myymälä (Työpajankatu 3, Lieksa) ja kahvila-leipomomyymälä (Kyrönrannankatu 2, Nurmes). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. http://www.porokylanleipomo.fi

• Rax Buffet -ravintolat. Alennus koskee kaikkia Rax-ravintoloiden tuotteita. http://www.rax.fi/ravintolat

• Splizzeria-ravintola Turussa (Aurakatu 12). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. http://www.splizzeria.fi

• Suklaatehdas Dammenberg (Varastotie 1, Lempäälä). http://www.dammenberg.fi

• Virtasalmen Viljatuote Oy:n myymälä (Suholanrannantie 231, Virtasalmi). Alennus koskee Viljatuotteen omia gluteenittomia tuotteita pienistä paketeista 5 kg:n pusseihin. Alennus ei koske säkkituotteita tai jälleenmyyntituotteita. http://www.virtasalmenviljatuote.fi

• Street Cafe Rovaniemi (Rovakatu 26): alennus kaikista tuotteista. http://www.soppajasumppi.com

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 5 % alennusta:

• Mama´s Corner (Tampereen Kauppahalli, Hämeenkatu 19, Tampere). http://www.mamascorner.fi

Majoitusta jäsenhintaan:

Hotelleissa jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä. Lisätiedot alennuksista ja kampanjakoodeista jäsensivujen Jäsenedut-osiosta.

• Holiday Club: Jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club - kylpylähotellien, Villas- ja Chalets- huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja. Varaukset osoitteesta http://www.holidayclub.fi. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

• Cumulus Resort: 12 % alennus päivän hinnasta osoitteesta booking.restel.fi. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta.

Erikoishintaisia huoneita on myynnissä rajoitetusti/hotelli/päivä. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Tarjous koskee uusia varauksia ja vapaa-ajan matkustusta. Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.

Majoitushinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffet-aamiaisen sekä kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön. Majoitus sisältää aamiaisen ja kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön.

Tarjous koskee seuraavia kylpylähotelleja: Cumulus Resort Aulanko, Cumulus Resort Eden, Cumulus Resort Laajavuori, Cumulus Resort Ikaalisten Kylpylä, Cumulus Resort Siuntio, Cumulus Resort Imatran Valtionhotelli. Tarjous koskee myös Cumulus Resort Rukahovi -hotellia.

• Scandic Hotels -ryhmän hotellit: 10 % alennus Scandicin Flex -hinnoista. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta.

Saat alennuksen kaikista huonetyypeistä ja voit tehdä varauksen alennushintaan aina, kun hotellissa on vapaita huoneita. Voit myös muuttaa suunnitelmiasi ja tehdä peruutuksen ilman kustannuksia (max 9 huonetta) saapumispäivänä klo 18 mennessä.

Hintaan sisältyy runsas aamiainen, langaton internet sekä modernin kuntohuoneen käyttö.

Jos olet Scandicin kanta-asiakas, saat pisteet omalle kanta-asiakastilillesi ja voit käyttää kaikki edut hyväksesi tavalliseen tapaan.

Muita etuja keliakiayhdistysten jäsenkortilla:

• Synsam: Alennus silmälaseista -30 %, aurinkolaseista –25 % ja piilolinsseistä - 10 %. Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä. Alennuskoodi jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

• Viking Line: Jäsenedut vapaa-ajan matkoille. Vapaa-ajan matkoja varattaessa ilmoitetaan tuotetunnus. Tuotetunnukset jäsensivujen Jäsenedut-osiosta

1. Vapaa- ajan risteilyt: Etu jopa 10% päivän hinnasta. Varaukseen myöhemmin tehtävät muutokset saattavat vaikuttaa myös aiemmin varattujen palvelujen hintaan.

- Helsinki - Tukholma –risteily

- Päiväristeily Helsingistä Tallinnaan

- Vuorokauden risteily Turusta

Mahdollisuus käyttää myös kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etu kaudesta riippuen jopa 50 % päivän hinnasta.

2. Vapaa-ajan reittimatkat: Etu on Helsinki - Maarianhamina/Tukholma -reitillä jopa 20 %, Helsinki –Tallinna -reitillä henkilölipuista jopa 15 %, autopaikoista jopa 20 %, Turku-Maarianhamina/Tukholma -reitillä hyteistä jopa 10 % ja autopaikoista jopa 20 %. Alennus myönnetään henkilölipun, auton ja hytin hinnasta. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän ja -ajan, varausajankohdan ja ajoneuvon koon mukaan. Muut palvelut normaalin hinnaston mukaan.

Mahdollisuus käyttää myös kausittain voimassa olevia arvokuponkitarjouksia, etukaudesta ja reitistä riippuen jopa 50% päivän hinnasta.

Jäsenedut ovat henkilökohtaisia ellei toisin mainita.

Osaan jäseneduista liittyy alennuskoodi tai kampanjatunnus, jonka saat Jäsensivujen Jäsenedut-osiosta. Jäsensivuille kirjaudutaan tekstissä olevista linkeistä tai tämän sivun yläreunasta. Kirjauduttaessa käyttäjätunnus on jäsennumerosi, joka löytyy Keliakialiiton jäsenkortista tai Keliakia-lehden takakannesta. Salasana on ensimmäisellä kirjautumiskerralla oma postinumero. Voit kirjauduttuasi vaihtaa salasanan mieleiseksesi.

Jäsenedut saa jäsenkortilla

Keliakialiiton jäsenkortti oikeuttaa käyttämään Keliakialiiton ja oman paikallisyhdistyksen tarjoamia palveluita ja jäsenetuja sekä Keliakialiiton yhteistyökumppanei-
den tarjoamia rahanarvoisia jäsenetuja.