Esittely

Keliakianuoriin kuuluvat automaattisesti kaikki 16–28-vuotiaat Keliakialiiton jäsenet. Päästäksesi mukaan tapahtumiin
sinun tulee kuulua Keliakialiittoon. Tapahtumia ja toimintaa järjestävät vapaaehtoisista nuorista koostuva toimikunta.

Keliakianuorilla on oma palsta Gluteeniton elämä -lehdessä, sivut ja suljettu keskusteluryhmä Facebookissa sekä Instagram-tili.
Somesta löydät ajankohtaiset asiat sekä siellä sinun on mahdollista osallistua  keskusteluun sekä kaikenlaisten vinkkien jakamiseen.

Toimikunta

Keliakianuorten toiminnan takana on Keliakianuorten toimikunta, joka suunnittelee ja toteuttaa toimintaa. Toimikunta koostuu vapaaehtoisista, järjestöhommia harrastuksenaan tekevistä nuorista. Vuonna 2019 toimikuntaan kuuluu viisi jäsentä ympäri Suomea (listattuna alla). Uusia innokkaita 16-28 -vuotiaita Keliakialiiton jäseniä kaivataan aina mukaan porukan vaihtuessa. Haku toimikuntaan sijoittuu yleensä marraskuulle. Hakuajasta ilmoitetaan Keliakianuorten somekanavilla.

Vuoden 2019 toimikuntaan kuuluvat:

Marja Jeskanen, Turku (puheenjohtaja)
Laura Laakso, Valkeakoski
Taru Niemi, Tampere
Jenni Salo, Helsinki
Sanni-Mari Kaarto, Helsinki

Toimikuntaan voit olla yhteydessä sähköpostilla: keliakianuoret@keliakialiitto.fi