Liity Keliakialiiton jäseneksi nyt – maksat vasta ensi vuodesta

Kun teet jäsenhakemuksen marras- tai joulukuussa, saat heti Keliakialiiton ensitietopaketin, jäsenkortin, Gluteeniton elämä -lehden ja Suunta -hyvinvoinnin työkirjan. Loppuvuodesta 2021 ei kuitenkaan tarvitse enää maksaa jäsenmaksua.

Keliakialiiton jäseneksi kannattaa liittyä myös loppuvuodesta, vaikka jäsenyys astuu voimaan virallisesti vasta tammikuussa. Marraskuussa ja joulukuussa liittyneet pääsevät nauttimaan monista jäseneduistamme ikään kuin ennakkoon ennen virallisen jäsenyyden alkua. Ensimmäisen jäsenmaksulaskun lähetämme kuitenkin vasta tammikuussa.

Tänä vuonna tarjoamme kaikille loka-, marras-  tai joulukuussa liittyneille jäsenille lahjaksi myös Suunta -gluteenittoman hyvinvoinnin työkirjan (arvo 5 euroa).

Suunta-työkirjassa on asiantuntijan tekstejä ja pohdintatehtäviä, joista voit saada uusia näkökulmia arjen tilanteisiin. Keliaakikon ääntä työkirjaan tuovat sarjakuvat ja tarinat gluteenittomasta arjesta.

Liity jäseneksi tämän linkin kautta.

Monenlaisia jäsenetuja

Keliakialiitto auttaa ja neuvoo jäseniään monin tavoin, tarjoaa koulutuksia ja vaikuttaa yhteiskunnassa siihen, että gluteeniton elämä olisi mahdollisimman sujuvaa.

Jäsenmaksu on 28 euroa vuodessa ja se sisältää 5 kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä -lehden sekä jäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Jäsenille on tarjolla myös asiantuntijalääkärin puhelinaika sekä ruokavalioneuvontaa.

Keliakialiitto järjestää noin kerran jäsenille suunnattuja asiantuntijawebinaareja, joissa käydään läpi gluteenittomuuteen liittyviä asioita. Webinaarit löydät täältä. Vuoden 2021 jäsenedut löydät täältä. Vuodelle 2022 olemme juuri neuvottelemassa uusia, entistä monipuolisempia jäsenetuja.

Jäsenenä liityt keliakiayhdistykseen, joita on 30 ympäri maata. Keliakiayhdistykset järjestävät muun muassa gluteenittomia kahvilavierailuja, vertaistukitapaamisia, luentoja ja leivontakursseja.

Keliakialiiton palvelut jäsenille

• Saat postitse monipuolisen uuden jäsenen tietopaketin
  • Ruokavaliohoidon puhelinneuvonta ja keliakia-asiantuntijalääkärin puhelinneuvonta.
  • Sosiaaliturvaan ja gluteenittomaan arkeen liittyvä neuvonta
  • Gluteeniton elämä -lehti jäsenetuna viisi kertaa vuodessa
  • Keliakialiitto.fi-verkkosivujen vain jäsenille tarkoitettu materiaali
  • Jäsenten webinaarit
  • Kuukausittain ilmestyvä sähköpostiuutiskirje
  • Painettu Gluteenittomia tuotteita -opas (ilmestyy keväisin)
  • Kursseja ja tuettuja lomia
  • Lasten ja nuorten tapahtumia
  • Jäsenkortilla alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista

Paikallisten keliakiayhdistysten toiminta

• Gluteenittomat tapahtumat, luennot ja keskustelutilaisuudet
  • Leivonta- ja ruoanvalmistuskurssit
  • Ruokailutapahtumat
  • Kauppakierrokset
  • Retket ja matkat
  • Uusien jäsenten tilaisuudet
  • Vertaistukihenkilöiden palvelut
  • Lisätietoa toiminnasta ja tapahtumista yhdistysten verkko- ja Facebook-sivuilta
  • Kysy myös mahdollisia paikallisia jäsenetuja, joita voit saada jäsenkortilla.

Sydämellisesti tervetuloa mukaan!

Liity jäseneksi tämän linkin kautta.