Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Webinaari kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Tulevat webinaarit

Huom! Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana tämän tekstiosuuden alapuolella. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 12. Huomioithan, että saadaksesi tallenteen sinun tulee ilmoittautua webinaariin.

• Lapsiperheen arki ja juhla keliakian kanssa, tiistai 11.5.2021 klo 18

Lapsen keliakia koskettaa koko perhettä ja tukiverkkoa perheen ympärillä. Keliakia herättää myös paljon kysymyksiä. Osaavatko mummo ja ukki tarjota oikeaa ruokaa? Miten ruokailu sujuu päiväkodissa ja koulussa? Miten kaverisynttäreistä selvitään? Mistä saa tukea? Miten sairaus vaikuttaa lapsen identiteettiin? Keliakialiiton asiantuntijat ja keliaakikkolasten vanhemmat Minna Halve ja Hanna Parviainen keskustelevat lapsiperheiden iloista ja suruista keliakian kanssa.

• Huolehdi hyvinvoinnistasi koronan keskellä -taltiointi jäsensivuillamme

Psykologi Hanna Herno kertoo vinkkejä miten jaksaa tässä erikoisessa tilanteessa, kun koronavirus eristää meitä koteihin ja haastaa löytämään uusia tapoja viettää arkea. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen. Näet tallenteen tämän sivun alareunan kautta kirjautumalla jäsensivuillemme.

Ilmoittaudu Keliakialiiton jäsenten webinaariin

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu näille sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.

Lisää webinaareja tulossa syksyllä 2021!

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu