Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Syksyn 2020 webinaarien aiheina ovat gluteenittoman ruokavalion perusteet, gluteenittomat satokauden herkut ja leivontavinkit, knoppitieto keliakiasta, ikääntyneiden ravitsemus sekä gluteenittomat jouluvalmistelut

Webinaari kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Tulevat webinaarit

Huom! Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana tämän tekstiosuuden alapuolella. Ilmoittautuminen päättyy edellisenä päivänä klo 12.

• Syksyn satoa tarjolle, tiistai 22.9. klo 18

Ilahduta itseäsi, perhettäsi tai ystäviäsi satokauden herkuilla. Gluteenittomat syksyiset reseptit ja vinkit leivontaan antaa Keliakialiiton asiantuntija Marjo Jokinen

• Knoppitietoa keliakiasta, keskiviikko 28.10. klo 18

Mitä tietovisatyyppistä tietoa olet aina halunnut tietää keliakiasta? Kiinnostaako keliakian yleisyys maailmalla tai keliakian historia? Miksi pienikin määrä gluteenia on keliakiassa liikaa? Webinaarin vetää Keliakialiiton asiantuntijalääkäri Pilvi Laurikka

• Ikääntyvän monipuolinen gluteeniton ravitsemus, keskiviikko 18.11. klo 18

Ikääntyvän ravitsemuksessa on muutamia seikkoja, jotka hieman poikkeavat työikäisen ravitsemuksesta. Keliakialiiton ravitsemusasiantuntija Eliisa Girsén käy läpi, miten koostetaan ikääntyvän terveellinen gluteeniton ravitsemus.

• Vinkkejä gluteenittomiin jouluvalmisteluihin, torstai 10.12. klo 18

Miten gluteenittomat jauhot eroavat toisistaan? Miksi joskus gluteenittomat leivonnaiset onnistuvat ja toisinaan niistä tulee kivikovia? Onnistuuko imelletty perunalaatikko gluteenittomilla jauhoilla? Miten kuorrutat joulukinkun ja valmistat laatikot gluteenittomasti? Hengähdä hetki joulukiireiden keskellä ja tule kuuntelemaan Keliakialiiton asiantuntijan Eija Lindbergin vinkkejä gluteenittomaan leivontaan ja ruoanvalmistukseen.

• Huolehdi hyvinvoinnistasi koronan keskellä -taltiointi jäsensivuillamme

Psykologi Hanna Herno kertoo vinkkejä miten jaksaa tässä erikoisessa tilanteessa, kun koronavirus eristää meitä koteihin ja haastaa löytämään uusia tapoja viettää arkea. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen. Näet tallenteen tämän sivun alareunan kautta kirjautumalla jäsensivuillemme.

Ilmoittaudu Keliakialiiton jäsenten webinaariin

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu näille sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu