Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen ja välillä myös suurelle yleisölle webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Webinaari kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Webinaareihin tulee ilmoittautua myös siinä tapauksessa, että katsoo vain tallenteen. Ilmoittautumislinkit ovat tämän tekstiosuuden alapuolella. Tekstiosuuteen pääsee, kun kirjautuu ensin omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla verkkosivuille. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 12.

Tulevat webinaarit

Huom! Ilmoittautuminen jäsewebinaareihin on kirjautumisen takana tämän tekstiosuuden alapuolella. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 12. Huomioithan, että myös saadaksesi tallenteen sinun tulee ilmoittautua webinaariin. Gluteenitonta elämää 45 vuotta -juhlawebinaari on kaikille avoin!

• Gluteenitonta elämää 45 vuotta, tiistaina 19.10.2021 klo 18

Suomen keliakiayhdistys perustettiin vuonna 1976 keliaakikkojen avuksi. Webinaarissa muistellaan, minkälaista oli olla keliaakikko aikana, jolloin sairaus ei ollut tunnettu ja gluteenittomien tuotteiden valikoima oli hyvin rajallinen. Webinaaria vetää Keliakialiiton toiminnanjohtaja Niina Puronurmi. Lisäksi haastattelussa on pitkään keliakiaa sairastanut.  Ilmoittautuminen päättyy 19.10. klo: 12.

Ilmoittaudu tästä

• Vaivaako vatsa? - ärtyvän suolen hoito, torstaina 25.11.2021 klo 18

Kun keliakia on hoidossa tai poissuljettu vaihtoehto, miksi vatsa silti möyrii, kivistää, turpoaa ja vessaan on kiire monta kertaa päivässä? Toisinaan taas ummetus vaivaa. Vatsaoireiden takana ei aina ole altistuminen gluteenille. Arviolta reilu 10 % väestöstä kärsii ärtyvästä suolesta. Mistä tähän vaivaan saa apua, ja miten kannattaa lähteä liikkeelle? Webinaarista vinkkejä ärtyvän suolen hoitoon antaa Keliakialiiton ravitsemusasiantuntija Eliisa Girsén.

• Vinkkejä gluteenittomiin jouluvalmisteluihin, torstaina 9.12.2021 klo 18

Viime vuonna huikean suosion saanut jouluwebinaari uusitaan tänä jouluna. Miten valmistat joululaatikot gluteenittomasti? Entä miten kuorrutetaan gluteeniton joulukinkku? Keliakialiiton asiantuntija Eija Lindberg antaa vinkit gluteenittomaan joululeivontaan ja -ruoanvalmistukseen.

Huolehdi hyvinvoinnistasi koronan keskellä -taltiointi jäsensivuillamme

Psykologi Hanna Herno kertoo vinkkejä miten jaksaa tässä erikoisessa tilanteessa, kun koronavirus eristää meitä koteihin ja haastaa löytämään uusia tapoja viettää arkea. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen. Näet tallenteen tämän sivun alareunan kautta kirjautumalla jäsensivuillemme.

Ilmoittaudu Keliakialiiton jäsenten webinaariin

Jäsenwebinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Pieni osa webinaareista on kaikille avoimia. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaripäivänä kello 12 mennessä.

Kirjaudu näille sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on jäseneksi liittymisen hetkellä ollut postinumerosi.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu